جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 24 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس تهران/ کانال یک میلیون و 400 واحد از دست رفت

خبرنگار فولادبان به بررسی معاملات بورس تهران در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس تهران، در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا، بازار سرمایه هفته ای کاهشی را پشت سر گذاشت و در این هفته شاخص کل کانال یک میلیون و 400 واحد را از دست داد.

ریز معاملات  روز شنبه ۱۹ شهریور ماه

ارزش معاملات خرد بورس در روز شنبه، به ۲ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان رسید همچنین حقوقی ها ۳۸۵ میلیارد تومان از حقیقی ها خرید کردند. تعداد نماد های مثبت ۱۳۳ ( ۲۰ درصد) نماد و تعداد نماد های منفی ۵۳۲ ( ۸۰ درصد) و خالص سفارشات نیز با خروج ۶ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات، 15 هزار و 424 واحد افت داشت و به یک میلیون و 397 هزار و 432 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات 4 هزار و 756 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 405 هزار و 568 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با کاهش 5هزار و 159  واحدی، رقم 980 هزار و 834 واحد را نشان داد…

ریز معاملات  روز یک شنبه ۲۰ شهریور ماه

ارزش معاملات خرد بورس در روز یک‌شنبه، به ۲ هزار و ۵۰۱ میلیارد تومان رسید. همچنین حقوقی ها ۲۴۳ میلیارد تومان از حقیقی ها خرید کردند. تعداد نماد های مثبت ۱۵۵ ( ۲۳ درصد) نماد و تعداد نماد های منفی ۵۱۹ ( ۷۷ درصد) و خالص سفارشات نیز با خروج ۴۹ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات، ۶ هزار و ۷۰۲ واحد افت داشت و به یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۳۱ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات ۲ هزار و ۵۴۵ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۴۰۳ هزار و ۲۴  واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با کاهش ۳ هزار و ۷۰۲ واحدی، رقم ۹۷۷ هزار و ۱۴۱ واحد را نشان داد.

ریز معاملات روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه

ارزش معاملات خرد بورس در روز دوشنبه، به ۲ هزار و ۴۸ میلیارد تومان رسید. حقوقی ها ۲۲۳ میلیارد تومان از حقیقی ها خرید کردند همچنین تعداد نماد های مثبت ۲۷۱ ( ۴۰ درصد) نماد و تعداد نماد های منفی ۴۰۶ ( ۶۰ درصد) و خالص سفارشات نیز با خروج ۹۳ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات، یک هزار و 795 واحد افت داشت و به یک میلیون و 388 هزار و 937 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات 542 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 402 هزار و 482 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با افزایش 5 هزار و 447 واحدی، رقم 982 هزار و 588 واحد را نشان داد.

ریز معاملات روز سه شنبه ۲۲ شهریور ماه

در معاملات  روز سه شنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱، از ۲۴ هزار و ۱۰۰ تن محصول فولادی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن معادل ۵۶٫۰۱ درصد در تابلوی معاملات  مورد معامله قرار گرفت.

ریز معاملات روز سه شنبه 22 شهریور ماه

ارزش معاملات خرد بورس در روز سه‌شنبه به ۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان رسید همچنین حقوقی ها ۵ میلیارد تومان از حقیقی ها خرید کردند. تعداد نمادهای مثبت ۳۸۹ ( ۵۷ درصد) نماد و تعداد نماد های منفی ۲۹۳ ( ۴۳ درصد) و خالص سفارشات نیز با ورود ۱۶۰ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات، ۴ هزار و ۱۵۶ واحد رشد داشت و به یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۲۶ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات ۲ هزار و ۷۷۴ واحد افزایش یافت و در ارتفاع ۴۰۵ هزار و ۲۵۷ واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با افزایش ۶ هزار و ۳۶۴ واحدی، رقم ۹۸۸ هزار و ۹۴۴ واحد را نشان داد.

ریز معاملات روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه

ارزش معاملات خرد بورس به ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان رسید. حقوقی ها ۱۳۳ میلیارد تومان از حقیقی ها خرید کردند. تعداد نماد های مثبت ۳۸۹ ( ۳۳ درصد) نماد و تعداد نماد های منفی ۴۵۷ ( ۶۷ درصد) و خالص سفارشات نیز با ورود ۱۱۹ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات، ۴ هزار و ۴۷ واحد افت داشت و به یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۹ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات ۳۶۹ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۴۰۴ هزار و ۸۸۷ واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با کاهش یک هزار و۹۴۸ واحدی، رقم ۹۸۶ هزار و ۹۹۶ واحد را نشان داد.در ادامه  ۳ هزار تن ورق سرد با قیمت پایه ۱۹۱ هزار و ۲۹۸ ریال عرضه شد که در نهایت به طور کامل با قیمت ۲۳۱ هزار و ۷۸۷ ریال معامله شد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors