جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 15 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نزدیک شدن نقطه نظرات فعالان فولادی با دولت/ اجماع فعالان زنجیره فولاد «اقدام پسندیده‌ای» است

نشست شورای آهن و فولاد ایران صبح امروز با حضور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در محل انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد.

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرودر گفتگو با فولادبان با اشاره به آغاز به کار شورای آهن و فولاد، گفت: اجماع تشکل‌ها و انجمن‌های زنجیره فولاد موجب نزدیک شدن نظرات و ایده فعالان برای سیاستگزاری و تصمیمات اعضای انجمن‌ها خواهد بود.

امیر صباغ، اجتماع انجمن‌ها را اقدامی مثبت در این صنعت خواند و افزود: اجماع این فعالان می تواند طیف وسیع تری از نظرات را مطرح کند و در عین حال نقطه نظرات را به یکدیگر نزدیک کند که این موضع مورد حمایت سیاستگذاران دولتی نیز هست.

وی ادامه داد: اینکه فعالان سه انجمن از زنجیره فولاد در یک موضوع با یکدیگر اتحاد رویه پیدا کنند و یک نفر و شخص را به عنوان مدیر این تشکل انتخاب کنند، اقدام بسیار خوبی است و می‌تواند در نحوه حمایت دولت از شورای آهن و فولاد و بررسی الزامات تأثیرگذاری این شورا در تنظیم بازار و توازن زنجیره آهن و فولاد نقش موثری داشته باشد.

در نشست امروز شورای آهن و فولاد، علاوه بر روسا و دبیران تشکل های تخصصی زنجیره فولاد شامل انجمن تولیدکنندگان فولاد ، انجمن سنگ آهن و انجمن نوردکاران، مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت نیز حضور داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors