پیش‌بینی هفته آینده بازار سرمایه / تمایل بورس به صعود

یک کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: بورس به دلیل انتظار در حوزه مذاکرات برجام، هفته آینده به صورت متعادل متمایل به سبز به کار خود ادامه خواهد داد.

حمزه کریمی در گفتگو با فولادبان، در تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: هفته گذشته با عرضه‌هایی که در بورس کالا انجام شد، بازار توانست روند متعادلی را به خصوص در نمادهای «سایپا» و «خگستر» تجربه کند. همچنین در روزهای پایانی هفته، سهم‌های متوسط و کوچک بازار توانستند رشد خوبی را به همراه داشته باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر بازار سرمایه در انتظار اخبار مثبت از توافقات و مذاکرات هسته‌ای است و با احیای برجام، سهم‌هایی که از رشد جامانده‌اند نیز وارد روند صعودی خواهند شد.

کارشناس بازار سرمایه با پیش‌بینی وضعیت هفته آینده در بورس گفت: با توجه به شرایط، به نظر می‌رسد روند بورس در هفته آتی به همین منوال ادامه پیدا می‌کند تا تکانه‌هایی از برجام به گوش برسد. بنابراین در صورتی که هرگونه خبر قطعی و مثبت در این حوزه منجر به تغییر رنگ نمادها در مورد برجام بوجود بیاید، در بازار سرمایه تأثیر خود را خواهد گذاشت.

کریمی با اشاره به اینکه بازارهای موازی در یک وضعیت پایدار قرار گرفتند، به احتمال زیاد بازار سرمایه در هفته آینده را متمایل به صعود دانست.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *