جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 02 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نشست کمیته مدیریت بازار برای بازنگری فرمول قیمت‌گذای محصولات فولادی به تعویق افتاد

نشست امروز کمیته مدیریت بازار وزارت صمت برای بازنگری فرمول تعیین قیمت پایه شمش فولاد و محصولات فولادی در بورس کالا به تعویق افتاد.

به گزارش فولادبان، نشست امروز کمیته مدیریت بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت که قرار بود در پی تصمیم روز دوشنبه این کمیته، امروز چهارشنبه برگزار شود،  بنا به دلایلی به زمان دیگری موکول شد.

نشست روز دوشنبه کمیته مدیریت بازار با حضور رئیس کمیته تنظیم بازار وزارت صمت، مسئولان ایمیدرو، هیات مدیره بورس کالا، اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد، اعضای انجمن تولیدکنندگان نورد ایران و برخی دیگر از تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی صنعت فولاد برگزار و قرار شد تصمیم نهایی با بررسی دیدگاه‌های مختلف  اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های زنجیره فولاد در نشست بعدی اتخاذ شود.

در نشست قبلی این کمیته برخی از دیدگاه‌ها و درخواست‌ها این بود که مکانیزم قیمت گذاری براساس قیمت جهانی باشد و برخی دیدگاه‌ها مبتنی بر جداسازی و انفکاک قیمت پایه از قیمت‌های جهانی و براساس واقعیات بورس کالا و بازار داخلی بود، ضمن اینکه برخی دیگر از نظرات قیمت پلکانی در زنجیره فولاد به عنوان قیمت معیار مطرح شد.

براساس اخبار تایید نشده، در روزهای اخیر بورس کالا از انجمن تولیدکنندگان فولاد و انجمن تولیدکنندگان نورد ایران و برخی از تشکل‌های بخش خصوصی صنعت فولاد خواسته است نظرات خود را درباره بازنگری فرمول قیمت محصولات فولادی به شرکت بورس کالا ارائه کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors