جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 30 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معاملات ضعیف بازار سرمایه در دومین روز متوالی

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادر در روز 30 مرداد 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش فولادبان، بازار سرمایه در حالی امروز خود را به پایان رساند که معاملات کم رمقی در دومین روز هفته داشت. با وجود اینکه تغییر خاصی در روند کلی عرضه و تقاضا پیش نیامد؛ اما همچنان تک نمادها و نمادهای کوچک و متوسطی همچون غذایی‌ها، فراکاب‌ها، دارویی‌ها و زراعتی‌ها از تقاضای بهتری برخوردار بودند. از طرفی تعداد نماد های مثبت ۲۵۵ ( ۳۹ درصد) نماد و تعداد نماد های منفی ۴۰۰ ( ۶۱ درصد) بود و خالص سفارشات نیز با ورود ۱۲۷ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه شد. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات دومین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز 8 هزار و 920 واحد افت داشت و به یک میلیون و 429 هزار و 898 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات 888 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 396 هزار و 522  واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی نیز با کاهش 11 هزار و 682 واحدی، رقم یک میلیون و 18 هزار و 466 واحد را نشان داد.

در عین حال نمادهای «آریا»،«فرابورس»،«فزر»،«دماوند»،«بپاس»،«فغدیر»و«غصینو» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند.

علاوه بر این، نمادهای «بورس» ، «کالا»، «فمراد» ، «ساربیل» و «زمگسا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «سکرد» ، «تکشا» ، «سفار» ، «سخوز» و «بشهاب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors