برخورد فوری با متخلفان گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مواردی که در گزارش تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه از سال 1397 تا اوایل سال 1400 بیان شده است، گفت: باید در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شده و با متخلفان برخورد شود.

به گزارش فولادبان سید رضا فاطمی امین با تاکید براهمیت و ضرورت پیشگیری از فساد افزود: مواردی که در گزارش تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه از سال 1397 تا اوایل سال 1400 بیان شده است باید در اسرع وقت رسیدگی شده و با متخلفان برخورد شود.

وی اظهارداشت: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، گزارش هایی از عملکردهای نادرست در شرکت فولاد مبارکه دریافت شد که بلافاصله اقدامات لازم برای تغییرمدیرعامل این شرکت در مهرماه سال 1400 انجام شد و با تغییرات مدیریتی در این شرکت، اصلاح مقررات و فرایندها آغاز شده است.

وزیر صمت با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم برای پیشگیری از تخلفات و از بین بردن بسترهای فسادآلود تصریح کرد: در طول یک سال گذشته علاوه بر اصلاح ساز و کارهای شرکت ها در چارچوب ارتقای حاکمیت شرکتی و اصلاح محیط کسب و کار اقدامات خوبی انجام شد که عرضه محصولات فولادی در بورس کالا ، افزایش شفافیت معاملات و فعال شدن روش هایی مانند عرضه تلفیقی و حذف سهمیه بندی برای خرید محصولات فولادی موجب تعادل قیمت ها در بازارشد و امکان تخلف در تعیین سهمیه و سهمیه فروشی به طور کامل از بین رفت.

فاطمی امین ادامه داد: این گزارش به دقت بررسی خواهد شد و ضمن انجام اقدامات قانونی لازم، با شناسایی ساز و کارهای معیوب، اقدامات پیشگیرانه شناسایی و اجرایی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *