جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 06 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چرا نوردکاران نگران واردات فولاد روسی هستند؟/در بخش هایی که ایران کمبود دارد کالاهای روسی باید وارد شوند

ایران با تولید حدود 28 میلیون تن محصولات فولادی درسال 2021 میلادی نزدیک به 71 درصد از سهم تولید فولاد در منطقه خاورمیانه را در اختیار داشت.

عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی گفت: در صورت عملیاتی شدن توافق ایران با روسیه برای تهاتر فولاد روسی با کالاهای ایرانی( براساس گفته وزیر صمت) چنانچه تهاتر با کالاهایی باشد که خط تولید آن در ایران نیست و یا کمبودی وجود دارد می تواند قدم مثبتی باشد و اگر غیر از این باشد باعث نابودی واحدهای تولیدی خواهد شد و اقدامی غیرمنطقی است.

کریم رحیمی در گفت و گو با فولادبان با اشاره به تهاتر محصولات فولادی روسی با محصولات فولادی تولید ایران افزود: باید به بخش صنعت و معدن به عنوان مهم‌ترین موتور محرکه‌ اقتصاد نگاهی اندیشمندانه شود زیرا این بخش در مقام عامل تولید و اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه، نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: تهاتر محصولات فولادی روسیه با ایران باعث نابودی تولید محصولات فولادی ایران خواهد شد و عملیاتی شدن توافق ایران با روسیه برای تهاتر فولاد روسی با کالاها و محصولات فولادی ایران، مشکلی بر مشکلات فولادسازان اضافه خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران تصریح کرد: ایران با تولید حدود 28 میلیون تن محصولات فولادی درسال 2021 میلادی نزدیک به 71 درصد از سهم تولید فولاد در منطقه خاورمیانه را در اختیار داشت.

رحیمی با اشاره به مازاد تولید محصولات فولادی در بازار داخلی گفت: تولید مقاطع فولادی در کشور بیشتر از حجم تقاضاست و به نظرمی رسد دولت بهتر است با برنامه های حمایتی ، تسهیل فضای کسب‌ و کار، سیاست های حمایتی صادراتی و کاهش محدودیت های تولید به تولیدکنندگان آزادی عمل بیشتری بدهد تا راه صادرات محصولات فولادی هموار شود.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors