جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 05 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تولید فولاد خام چین در ژوئن کاهش یافت

تولید فولاد خام چین در ماه ژوئن 3.3 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت، زیرا هوای بد در هفته‌های اخیر فعالیت‌های ساختمانی را تحت تأثیر قرار داده است.

بر اساس داده‌های اداره ملی آمار چین (NBS)، بزرگترین تولیدکننده فولاد جهان در ماه گذشته 90.73 میلیون تن فلز تولید کرده است. این میزان نسبت به 96.61 میلیون تن در ماه می 6 درصد کاهش داشت.

بر اساس تجزیه و تحلیل رویترز از داده‌های NBS، میانگین تولید روزانه فولاد چین در ژوئن 3.02 میلیون تن بود. این در مقایسه با 3.12 میلیون تن تولید روزانه در ماه مه، مقدار محسوسی کمتر شده است.

چین از ماه ژوئن شاهد شرایط بد آب و هوایی بوده است، با موج گرما در شمال و مرکز چین دمای هوا تا 40 درجه سانتی‌گراد افزایش یافته در حالی که باران‌های شدید باعث سیل در جنوب شده است.

چندین کارخانه در چین، بزرگترین تولیدکننده فولاد جهان، نیز به دلیل حاشیه سود ضعیف و موجودی بالا، تأسیسات تولید خود را خاموش کرده یا زودتر از حد معمول تحت تعمیر و نگهداری قرار داده‌اند.

واردات سنگ‌آهن به چین در ماه ژوئن نیز به دلیل تقاضای ضعیف‌تر صنعت فولاد، نسبت به سال قبل، کاهش یافت.

آلیستر رمزی، معاون فلزات موسسه ریستاد انرژی، پیش از انتشار داده‌های اداره آمار گفت: «اگرچه اختلالات آب‌وهوایی در ماه ژوئن یک عقب‌نشینی معمولی را اغراق‌آمیز کرد، اما روند کلی در تولید فولاد چین همچنان مثبت است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که تولید فولاد چین در سه‌ماهه سوم به 276.65 میلیون تن برسد اما تولید در سه‌ماهه چهارم به 261.74 میلیون تن کاهش خواهد یافت.

اداره آمار چین اعلام کرد در نیمه اول سال 2022، چین 526.8 میلیون تن فولاد تولید کرد که 6.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors