جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 01 مرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فولادسازان آمریکایی همچنان از تعرفه‌های ترامپ دفاع می‌کنند

صنعت فولاد آمریکا، تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2018 برای اعمال تعرفه‌های 25 درصدی بر فولاد وارداتی را همچنان قبول دارد.

فولادسازان آمریکایی همچنان از تعرفه‌های ترامپ دفاع می‌کنند عینک فولادی فولاد

انجمن تولیدکنندگان فولاد آمریکا پیش از جلسه استماع کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات متحده با تمرکز بر پیامدهای اقتصادی این تعرفه‌ها چهار سال پس از آن، بیانیه‌ای صادر کرد.

یک بیانیه جداگانه هم شرکت فولادسازی Nucor، یکی از بزرگترین فولادسازان آمریکا، صادر کرد که به نظر می‌رسد داده‌هایی که Nucor به همراه آن بیانیه ارائه کرده است برخی از ادعاهای انجمن تولیدکنندگان فولاد آمریکا را زیر سؤال می‌برد.

به عنوان مثال، در اینجا نموداری است که میزان استفاده ماهانه از ظرفیت صنعت فولاد آمریکا را نشان می‌دهد و خط قرمز هم نشان می‌دهد چه زمانی تعرفه‌ها اعمال شده است.

لابی‌های شرکت‌های فولادی مانند Nucor و گروه‌های تجاری مانند انجمن تولیدکنندگان فولاد قرار است در جلسه استماع روز پنجشنبه در کنار کسب‌وکارهای کوچک و سایر گروه‌های تجاری که از قیمت‌های بالاتر ایجاد شده توسط تعرفه‌های اعمال شده ترامپ و حفظ شده توسط بایدن شاکی هستند، شرکت کنند. این تعرفه‌ها صنعت فولادسازی آمریکا را در برابر برخی رقبای خارجی محافظت می‌کند و سود آنها را افزایش می‌دهد و امکان رشد حاشیه‌ای را از نظر ظرفیت و اشتغال فراهم می‌کند.

این سودهای نهایی با افزایش شدید قیمت فولاد جبران شده است، افزایش‌هایی که به صنایع مصرف‌کننده فولاد و درنهایت به مصرف‌کنندگان منتقل شده است.

طبق گفته شرکت جنرال استیل که فولاد خام را به محصولات نهایی تبدیل می‌کند، قبل از اعمال تعرفه‌ها، یک سازه فولادی با ابعاد 40 فوت در 60 فوت حدود 25000 دلار هزینه داشت. اکنون، همان سازه بیش از 30000 دلار هزینه خواهد داشت.

اسکات بوهرر، رئیس شرکت B.Walter and Co؛ که در ساخت فلزات فعالیت دارد، می‌گوید که شرکت او از زمان وضع تعرفه‌ها شاهد افزایش قیمت تقریباً سه برابر فولاد بوده است.

بوهرر در شهادتی که پیش از جلسه استماع ارسال شد، نوشت: این موضوع، کاربران صنعتی ایالات متحده را در موقعیت سختی قرار می‌دهد که تصمیم بگیرند چقدر از افزایش هزینه فولاد به مشتریانشان منتقل شود. اگر بسیار زیادی از افزایش هزینه را به مشتریان منتقل کنید خطر از دست دادن تجارت را به رقبای خارجی که با نصف هزینه ایالات متحده به فولاد دسترسی دارند، مواجه می‌شوید؛ و اگر خیلی کم‌هزینه را به مشتریان منتقل کنید کارخانه شما درآمد کافی برای پوشش هزینه‌های خود ندارد که وضعیت پایداری نیست.

استوارت اسپیر، رئیس Tennsco LLC، یک شرکت تولید فلز مستقر در تنسی، در شهادتش، چنین می‌گوید: هرگونه سودی که صنعت فولاد از تعرفه‌ها مشاهده می‌کند تحت‌الشعاع زیان شرکت‌های پایین‌دستی قرار گرفته است.

در حالی که منتقدان تعرفه‌ها ادعا می‌کنند که صنایع پایین‌دستی و مصرف‌کنندگان هزینه‌های بالاتری را متحمل می‌شوند، انجمن تولیدکنندگان فولاد در پرونده خود استدلال می‌کند: واقعیت این است که این اقدامات از بهبود صنعت فولاد حمایت کرده است، بدون اینکه تأثیر منفی معناداری بر تورم مصرف‌کنندگان یا مصرف‌کنندگان داشته باشد.

البته در جمله بعدی شهادت این گروه، انجمن تولیدکنندگان فولاد اعتراف می‌کند که تعرفه‌ها منجر به افزایش قیمت فولاد شده است (این گروه استدلال می‌کند که این افزایش‌ها فقط موقتی بوده است).

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors