جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تجلیل از 24 چهره ماندگار بازنشسته صنعت فولاد+اسامی

همزمان با جشن عید غدیر دیشب از چهره های ماندگار بازنشسته صنعت فولاد کشور تجلیل شد.

به گزارش فولادبان، همزمان با جشن عید غدیر دیشب از چهره های ماندگار بازنشسته صنعت فولاد کشور در سالن‌ همایش‌های صدا و سیما تجلیل شد.

در این همایش از 24 نفر از بازنشستگان در عرصه های مختلف از جمله معادن، صنایع معدنی و فولادی با اهدای لوح تجیل به عمل آمد. برهمین اساس، از خدمات ایرج اصلانی، محمدرضا فرقدانی، سیروس مؤتمن، محمد حسن عرفانیان، علی صادقی، منوچهر توفیقی، اردشیر افضلی،  مهدی نصر، احمد علی هراتی نیک، عبدالوهاب ادب آوازه، علی پالیزدار، علی اصغر چیت ساز، محمد پیشوا، ایرج سلطانی،مجتبی فردیار، اسماعیل فتوت، مسعود شایق، محمود شیری، سروش کامیاب، رضا اشرف سمنانی، رئوف پرتوی، علی خزائی تبار و مهناز همدانی زاده در این مراسم تجلیل شد.

این همایش با حضور خانواده های بازنشستگان صندوق فولاد و جمعی از مسئولان برگزار شد. در این همایش، حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تقدیر از بازنشستگان و صنعتگران بر لزوم معرفی صنعت فولاد و پیشرفت های این عرصه تاکید کرد.

احمد خانی نوزری معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این مراسم حضور داشتند.

همچنین در این مراسم ازخانواده شهید طبائی از شهدای صنعت فولاد کشور و همچنین تعدادی از جانبازان ، ایثاگران و تلاشگران این صنعت نیز تجلیل به عمل آمد.

پیشرفت کشور در عرصه های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد است

در ادامه حسین عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در همایش تجلیل از بازنشستگان فولاد اظهار داشت: اتفاق ها، توسعه و پیشرفت موضوعی است که در صنعت فولاد توسعه را رقم زده اند و امروز توسعه را در عرصه های مختلف تجربه می کنیم.

وی افزود: عرصه فولاد ویژه است و از کسانی که شروع کردند اثر ماندگار از خود گذاشتند و توسعه و پیشرفت را رقم زدند باید قدردانی کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه صنعت فولاد یک زنجیره است، اظهارداشت: این صنعت موضوعی نیست که از کنار آن به راحتی بگذریم، وقتی صحبت از صنعت فولاد می کنیم یک زنجیره است از کارگری که در داخل معدن زغال سنگ در گرمای شدید در شرایط سخت زندگی کار می کند تا صنعتگرانی که مدیریت می کنند.

وی ادامه داد: باید بازنشستگان و صنعتگران فولاد را که در این عرصه کار کرده و یا سرمایه گذاری می کنند و شرایطی را رقم زنند تا کشور را موفق جلوه بزنند باید قدردان باشیم.

عامریان با بیان اینکه باید ادامه دهندگان مسیر صنعت فولاد را قدردان باشیم گفت: اولین هدف ما این است که برای آینده، ایرانی سربلند داشته باشیم چرا که مردانی آمدند و مجموعه های تولیدی را ایجاد کردند.

وی گفت: نسل فعلی باید این شخصیت ها را بشناسند تا این راه را ادامه دهند در هر صنف باید قدر آنان باشیم و از بزرگان و ماندگاران آن صنعت تشکر کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به اینکه اکنون در یک خانواده فولاد قرار داریم گفت: دوست داریم در صنعت فولاد افتخارات را به عزیزان معرفی کنیم.

وی افزود: اهداف صنعت فولاد را دنبال می کنیم و ادامه دهند مسیر بازنشستگان هستیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors