قرمز پوشی بازار سرمایه برای دومین روز متوالی

گزارش فولادبان از روند نزولی بازار سرمایه در روز 26 تیر 1401 حکایت دارد.

به گزارش فولادبان،امروز بازار سرمایه از ابتدای معانملات روند نزولی داشت.این حرکت قرمز رنگ معاملات توسط تحلیل گران بازار پیش بینی شده بود و تقریبا همه فعالان بازار منتظر این اصلاح بودند.این روند اصلاحی از اردیبهشت ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و سهامداران بازار سرمایه در انتظار به پایان رسیدن آن هستند.

در حال حاضر به گوش رسیدن هر اخبار منفی از مذاکرات روند حرکتی نرخ دلار و چشم انداز تورمی را تغییر داده و به نتاسب آن روند بازار سرمایه نیز صعودی خواهد شد اما هرگونه اخبار مثبت از مذاکرات، بورس را در روند اصلاحی خود نگه خواهد داشت

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز 10 ‌هزار و 270 واحد افت داشت و به یک میلیون و 469 هزار و 781 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن تا پایان معاملات 3 هزار و 144 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 402 هزار و 432 واحدی قرار گرفت. همینطور شاخص فلزات اساسی با افت 8 هزار و 316 واحدی، رقم یک میلیون و 28 هزار و 79 واحد را نشان داد.

نماد های «وساپا»،«شلعاب»،«دابور»،«دلر»و«کسعدی» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.همچنین نماد های«غپینو»،«پکویر»،«ثمسکن»،«غشصفا»و«وساخت» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

امروز اکثر نماد های فولادی قرمز رنگ بودند و قفط 4 نماد «فپنتا»،«فسبزوار»،«فملی»و«فنورد» رشد قیمت را تجربه کردند.همچنین نماد «فلوله» با افت نزدیک به 5 درصدی، بیشترین ریزش را در بین نماد های گروه فلزات اساسی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *