جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 21 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی روزانه بازار آهن 21 تیر 1401

روند قیمت‌ها در بازار اهن نا متوازن است.

بررسی روزانه بازار آهن 21 تیر 1401 عینک فولادی

به گزارش فولادبان، قیمت دلار در آخرین آپدیت 13:09 روی نرخ 31 هزار 600 تومان ثابت شده از و خبرها از نوسان جزئی این اسکناس در همین محدوده حکایت دارد، در بازار آهن شاهد سردگمی فروشندگان در اعلام قیمت‌ها هستیم.

سخنگوی کرملین: رئیس‌جمهور روسیه ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) به ایران سفر می‌کند، این می‌تواند فرکانس خوبی برای نزدیک شده به تفاهم‌های پولی بانکی ایران و روسیه باشد.

در جریان معاملات امروز گندله سنگ آهن و تختال بدون رقابت و روی قیمت پایه معامله شد، شمش بلوم نیز با رقابت 10/3 درصدی معامله شد؛ شرایط بازار برای فروشندگان مبهم به نظر می‌رسد و هرکس ساز خودش را می‌زند.

قیمت میلگرد در چهار شرکت 40 تا 450 تومان کاهش یافت و شش شرکت نیز با ثبات اعلام قیمت کردند، البته سه شرکت نیز 20 تا 50 تومان افزایش قیمت داشتند.

نرخ محصولات نبشی و ناودانی در دو شرکت نورد آریان و سپهر ایرانیان به تیرتیب 100 و 250 تا 600 تومان کاهش پیدا کرد و مابقی مبادی فروش تغییر قیمت نداشتند.

شرکت ظفربناب در بخش کیلیویی تیرآهن 50 تومان افزایش قیمت داشت، در شرکت ذوب آهن نرخ تیرآهن کیلویی ثابت بود و محصولات پرفروش این شرکت با 40 تا 310 هزار تومان افزایش از مبدا فروش نگین فولاد فرهنگ عرضه شد.

فروشنگان پروفیل در شرکت پروفیل تهران شرق نرخ محصولاتشان را به 300 تومان افزایش به 24 هزار 600 تومان رساندند، این درحالی است که کف قیمت محصول مبارکه در دیگر شرکت‌ها حدود هزار و 100 تومان اختلاف دارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors