جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 02 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دپوی گندله، ممانعت از صادرات و گردش نداشتن محصولات فولادی در زنجیره از ضعف های اصلی فاطمی امین است

وزارت صمت با اعمال عوارض صادراتی عملا جلوی صادرات محصولات فولادی را در ابتدای سال گرفت که مجموعه این ضعف ها مواردی است که نمایندگان مجلس به ان استناد دارند و بنظر می رسد عملکرد وزارت صمت را بسیار بسیار ضعیف کرده است.

دپوی گندله، ممانعت از صادرات و گردش نداشتن محصولات فولادی در زنجیره از ضعف های اصلی فاطمی امین است عینک فولادی فولاد

مدیرعامل شرکت مهندسی فکور صنعت تهران گفت: کمبود نقدینگی، عدم گردش در زنجیره فولادی، دپوسازی گندله روی زمین، عدم امکان صادرات در ایامی که قیمت بازارهای جهانی بالا بود، از ضعف های اصلی فاطمی امین در دولت سیزدهم بوده است.

محمد وحید شیخ‌زاده درگفتگو با فولادبان درباره اعلام وصول طرح استیضاح وزیرصمت درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فاطمی امین شخص بسیارمحترم و متعهدی هستند که در یکسال اخیر تلاش همه جانبه ای برای پیشبرد وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت د رحوزه معدن و و صنعت انجام داده است وازهیچ اقدامی در این باره فروگذار نکرده است.

وی افزود: عملکرد وزیر صمت از نظر خروجی کاملا مشخص است و باید اذعان داشت انتخاب ایشان از اول اشتباه بوده و در این حوزه فاطمی امین تسلطی نداشته است و در یکسال اخیر فعالیت های ایشان صرف آزمون و خطا شده است تا ریزه کاری ها و مولفه های اصلی این حوزه شناسایی و بررسی شود، به همین علت خطاهای بزرگی در این حوزه اتفاق افتاده است.

این فعال صنعتی ادامه داد: عملکرد وزیر صنعت در یکسال اخیر بسیار بسیار منفی بوده و مجموعه وزارت صمت افرادی بودند که یا جدیدا به این حوزه وارد شده اند و یا افرادی بودند که از قبل بودند و تصمیم گیر نبوده اند بنابراین نمره عملکرد وزارت صمت در یکسال اخیر بسیار پایین است و لطمات جدی به حوزه صنعت و معدن وارد آمده است.

شیخ زاده تصریح کرد: وضع قوانین ضرب الاجلی و آنی ، تعیین قیمت دستوری برای کل زنجیره فولاد، کمبود نقدینگی، عدم گردش زنجیره، دپوسازی گندله روی زمین، عدم امکان صادرات در ایامی که قیمت بازارهای جهانی خیلی بالا بود ، مشکلات عدیده ای را برای زنجیره فولاد ایجاد کرد.

وی گفت : دولت و وزارت صمت با اعمال عوارض صادراتی عملا جلوی صادرات محصولات فولادی را در ابتدای سال گرفت که مجموعه این ضعف ها مواردی است که نمایندگان مجلس به ان استناد دارند و بنظر می رسد عملکرد وزارت صمت را بسیار بسیار ضعیف کرده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors