جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 تیر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

خوابیدن سر و صدای تقاضا برای میلگرد در بورس کالا

بعد از اینکه دو هفته متوالی شاهد رقابت‌های شدید برای میلگرد و شمش بلوم بودیم، این هفته تقاضا برای میلگرد با افت شدیدی روبه‌رو شد.

به گزارش فولادبان، امروز قرار بود 213 هزار و 293 تن مقاطع طویل در بورس کالا عرضه شود، اما فقط 157 هزار و 250 تن از این محصولات روی تابلو باقی ماندند و اکثر محصولات حذف شده میلگرد و ناودانی بودند.

در جریان معاملات امروز، قیمت تیرآهن که تقاضای 13 هزار و 865 تنی داشت، به 160 هزار و 235 ریال رسید که این میزان 0.5 درصد از قیمت پایه این محصول بالاتر بود. البته، دو معامله از این محصول نهایی نشد و به دلیل قیمت پایین پیشنهاد شده به طور کامل لغو شد.

میلگرد با 51 هزار و 843 تقاضا روبه‌رو شد و قیمت این محصول با منفی 0.02 درصد رقابت به 163 هزار و 434 ریال رسید. اکثر پیشنهادهای بالا برای میلگرد مربوط به تولیدات شرکت ذوب آهن بود و بیشتر عرضه‌های این محصول به دلیل پیشنهاد قیمت پایین‌تر از قیمت پایه به سرانجام نرسیدند. این مسئله نشان می‌دهد که خریداران حاضر نیستند با این فاصله قیمتی بالا بین شمش و میلگرد، خرید کنند و زمان افت قیمت فرا رسیده است.

امروز، تنها عرضه ناودانی که 300 تن بود، 50 تن تقاضا داشت اما این معامله به اتمام نرسید چون قیمت پیشنهادی پایین‌تر از قیمت پایه بود. نبشی 999 تن تقاضا داشت و این محصول با قیمت 166 هزار و 588 ریال یعنی یک درصد پایین‌تر از قیمت پایه معامله شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors