مشکلات واردات فولاد در آمریکا تمایل به خرید محصولات فولادی را کاهش داد

فعالان صنعت فولاد در آمریکا از بلوکه شدن محصولات فولادی در بنادر این کشور خبر داده‌اند و این مسئله تمایل به خرید را در بازار آمریکا به شدت کاهش داده است.

به گزارش فولادبان، به گفته Fastmarkets، کاهش قیمت واردات محصولات فولادی تمام شده در ایالات متحده برای جذب خریداران زیادی به دلیل گیر کردن در بنادر داخلی که خرید فولاد خارجی را پرهزینه، زمان بر و پرخطر کرده است، کافی نبود.

انسداد زنجیره تامین که با شروع همه‌گیری کووید-19 آغاز شد، ادامه یافت و با کمبود نیروی کار همراه شد که تاخیر در لنگر انداختن کشتی‌ها و تخلیه مواد را تشدید کرد. منابع بازار به Fastmarkets گفتند که این مشکلات کافی بود تا خریداران را از پذیرش پیشنهادهای جذاب خارج از کشور منصرف کند، زیرا آن‌ها هزینه‌ها را افزایش دادند.

به گفته آنتون پوسنر، مدیر اجرایی Mercury Resources، یک شرکت مدیریت تدارکات و زنجیره تأمین جهانی، هزینه‌های حمل و نقل فولاد و سایر فلزات در دو سال گذشته به دلیل محدودیت‌های زیرساختی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

برخی از فعالان بازار گفتند که پیشنهادات کویل نورد گرم از سواحل خارجی را در نظر نمی‌گیرند، حتی زمانی که این پیشنهادها با تخفیف 10 دلاری نسبت به قیمت نقدی داخلی ایالات متحده بود.

یک منبع توزیع‌کننده گفت: همه بنادر مسدود شده‌اند. ما موادی داریم که تخلیه شده و روی اسکله نشسته است، اما نمی‌توانیم به آن دسترسی داشته باشیم. اساساً بیش از یک ماه است که محصولات دست نخورده باقی مانده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *