جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 خرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نوسان منفی بورس همچنان ادامه دارد

شاخص کل بازار سرمایه امروز هم روز مدار منفی حرکت کرد و وضعیت بورس سرخ ماند.

به گزارش فولادبان، بورس این روزها روی مدار متعادل اما نزولی قرار دارد و امروز هم به نظر می‌رسد که همین روند متعادل را ادامه داده است چراکه صنایع کوچک در ساعات ابتدایی معاملات در صف فروش سنگینی بودند و این صف‌ها تا پایان معاملات جمع نشدند. کارشناسان بازار سرمایه علت سکون تقریبی امروز بازار سرمایه را سخت وارد شدن نقدینگی به این بازار به دلیل تورم اقتصادی می‌دانند.

شاخص کل بورس تا پایان معاملات امروز یک‌هزار و 527 واحد افت کرد و رقم یک میلیون و 555 هزار و 683 واحد را نشان داد. شاخص کل هم‌وزن نیز با فشار فروشی که در سهام کوچک بازار وجود داشت، یک‌هزار و 543 واحد پایین‌تر آمد و در نهایت، در ارتفاع 431 هزار و 229 واحدی توقف کرد. شاخص فلزات اساسی با ریزش 8 هزار و 269 واحدی همراه بود و این شاخص به یک میلیون و 161 هزار و 499 واحد رسید.

در جریان معاملات امروز، نمادهای «شستا»، «خودرو»، «حکشتی»، «خگستر»، «شپنا»، «خساپا» و «فولاد» بیشترین تراکنش را به خود اختصاص دادند. نمادهای «فولاد»، «فخاس»، «فخوز» و «فملی» تأثیری منفی در شاخص داشتند، در حالی که «رمپنا»، «حکشتی» و «فارس» در رشد شاخص تأثیرگذار بودند.

امروز، اکثر سهم‌های فولادی بازار افت قیمت داشتند، اما در بین آن‌ها برخی بودند که سبزپوش شدند. نماد «فخاس» با بازگشایی خود تأثیر منفی و زیادی روی شاخص گروه فلزات اساسی و شاخص کل گذاشت، ولی نماد «فنورد» رشد خوبی را تجربه کرد. «کچاد» و «کگل» هم چندان مورد استقبال قرار نگرفتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors