جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 خرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد اندک شاخص کل بورس پس از گذر از افت روز گذشته

شاخص کل بازار سرمایه پس از گذر کردن از روز گذشته خود که افت کرده بود، یک رشد اندک داشت.

به گزارش فولادبان، نوسانات بازار سرمایه همچنان ادامه دارد  امروز بر خلاف روز گذشته حرکت کرد، اما این رشد به اندازه‌ای نبود که بتواند افت روز گذشته را جبران کند و شاخص تنها یک پله بالاتر آمد. اولین سیگنالی که امروز توانست کمی تقاضا را در این بازار بیشتر کرد، عرضه‌های اولیه‌ای است که می‌تواند در روزهای آینده در بازار ارائه شود، اما بورس بیشتر روی روند تعادل پیش می‌رود. البته، رسیدن فصل مجامع باعث می‌شود تا نقدینگی به سمت بازار روانه شود.

شاخص کل در پایان معاملات با رشد 2 هزار و 456 واحدی، به یک میلیون و 582 هزار و 143 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز در پی افزایش تقاضا در سهام کوچک بازار یک‌هزار و 333 واحد نسبت به روز گذشته افزایش یافت و در نهایت، رقم 441 هزار و 510 واحد را نشان داد. شاخص فلزات اساسی هم با اینکه در ابتدای معاملات تقاضای زیادی نداشت، در زمان بسته شدن بازار سرمایه، 35 احد بالاتر آمد و در ارتفاع یک میلیون و 181 هزار و 211 واحدی ایستاد.

نمادهای «آسیاتک»، «شستا»، «شپنا»، «خگستر»، «خودرو»، «خساپا» و «فولاد» بیشترین تراکنش را در معاملات امروز داشتند. نمادهای «حکشتی»، «شپدیس»، «پارس»، «نوری»، «شپنا»، «وغدیر» و «شاراک» هم بیشترین تأثیر را در شاخص داشتند.

نمادهای فولادی بازار سرمایه بیشتر روی عرضه را به خود دیدند و در این میان، نمادهای «فپنتا»، «ذوب» و «فجر» بیشترین افت قیمت را در سهام خود داشتند. نماد «فسازان هم رشد بسیار خوبی را در بازار تجربه کرد، اما معاملات نماد «فخاس» به دلیل افشای اطلاعات «الف» بسته بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors