جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 12 اردیبهشت 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افت قیمت قراضه داخلی ترکیه به دلیل کاهش واردات

طبق ارزیابی فست مارکت برای قیمت قراضه فولادی و قراضه ذوب شده کشتی‌ شکسته داخلی تحویلی ترکیه در ۱۸ آوریل ارزش این محصولات ۶۲۵ – ۶۲۸ دلار در هر تن برآورد شد که نسبت به قیمت ۶۴۵ – ۶۵۰ دلار در هر تن هفته گذشته کاهش یافته است.

آرتان پرس گزارش داده است که قیمت ضایعات فولادی قراضه داخلی ترکیه در هفته منتهی به دوشنبه (۱۸ آوریل) در بحبوحه رکود در بازارهای قراضه وارداتی کاهش یافت.

به گزارش فولادبان، بر اساس این گزارش، قیمت قراضه دریایی وارداتی ترکیه در بحبوحه عرضه چشمگیر و فروش نسبتا کم محصولات فولادی طویل کاهش یافته است.

در همین حال، شاخص روزانه فست مارکت برای قراضه فولادی HMS 1&2 (80:20 مخلوط) مبدا ایالات متحده در ۱۹ آوریل، ۶۲۵.۸۹ دلار در هر تن سی‌اف‌آر ترکیه تخمین زده شد که نسبت به ۶۵۷.۶۴ دلار در هر تن در ۱۴ آوریل با ۳۱.۷۵ دلار کاهش همراه بود.

کارخانه‌های این کشور قیمت‌ های خرید بندیل قراضه خودرو را بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ لیر (۱۴ تا ۵۵ دلار) در هر تن در طول هفته کاهش دادند.

به نقل از متال بولتن، کارخانه فولادساز محصولات طویل و تخت Çolakoglu قیمت خرید خود را برای بندیل قراضه خودرو به ۹۴۸۰ لیر در هر تن کاهش داد، در همین حال، کارخانه محصولات فولادی طویل آلیاژی Asil Çelik نیز قیمت خرید خود را به همان رقم یعنی ۹۴۸۰ لیر در هر تن کاهش داد.

بر اساس داده‌های منتشر شده، کارخانه‌های محصولات فولادی طویل حبس و IDÇ قیمت خرید بندیل قراضه خودرو را به ترتیب به ۸۶۹۰ لیر و ۸۸۰۰ لیر در هر تن کاهش دادند، در همین حال کارخانه های محصولات فولادی طویل Ege Çelik و Özkan و کارخانه چبیتاس نیز قیمت خرید خود را برای مواد مشابه با مقداری کاهش به ترتیب به ۹۱۵۰ لیر، ۹۱۰۰ لیر و ۹۰۰۰ لیر در هر تن رساندند.

در نتیجه، ارزیابی قیمت برای قراضه فولادی و بندیل قراضه خودرو داخلی تحویلی ترکیه در ۱۸ آوریل ۸۶۹۰ – ۹۴۸۰ لیر (۵۹۵ – ۶۴۹ دلار) در هر تن بود، در حالی که طبق همین ارزیابی ارزش این محصولات در هفته گذشته ۹۳۵۰ – ۹۷۰۵ لیر در هر تن تخمین زده شد.

فولادسازان منطقه ازمیر نیز در هفته منتهی به ۱۸ آوریل قیمت خرید قراضه کشتی داخلی خود را ۲۲ تا ۲۵ دلار در هر تن کاهش داده و به ۶۲۵ تا ۶۲۸ دلار رساندند.

در همین حال، طبق ارزیابی فست مارکت برای قیمت قراضه فولادی و قراضه ذوب شده کشتی‌ شکسته داخلی تحویلی ترکیه در ۱۸ آوریل ارزش این محصولات ۶۲۵ – ۶۲۸ دلار در هر تن برآورد شد که نسبت به قیمت ۶۴۵ – ۶۵۰ دلار در هر تن هفته گذشته کاهش یافته است.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors