جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 30 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادامه پیشروی شاخص بورس در کانال 1.5 میلیون واحدی

شاخص کل بورس با رشد امروز خود بیشتر در کانال 1.5 میلیون و احدی پیش رفت.

به گزارش فولادبان، وضعیت بازار سرمایه امروز به گونه‌ای بود که شاخص کل آن توانست بیشتر در کانال 1.5 میلیون واحدی پیشرفت کند و وضعیت کلی بازار سبز باقی بماند و این هفته تا به این جای کار هیچگونه افتی در شاخص دیده نشود. با توجه به اینکه هنوز ماه فروردین به اتمام نرسیده و پیش‌بینی‌ها از بورس تا کنون مثبت است، همچنان تقاضا برای خرید سهام در این بازار بیشتر می‌شود و کارشناسان معتقدند امسال سال خوبی برای بورس می‌‌تواند باشد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رشد 11 هزار و 221 واحدی، در نهایت روی نقطه یک میلیون و 513 هزار و 64 واحدی به کار خود پایان داد. شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 2 هزار و 798 واحدی نسبت به روز گذشته، در ارتفاع 400 هزار و 574 واحدی قرار گرفت. شخص فلزات اساسی هم با رشد 2 هزار و 138 واحدی خود، رقم یک میلیون و 155 هزار و 172 واحدی را نشان داد.

در جریان معاملات امروز، نمادهای «شستا»، «شتران»، «شبندر»، «خگستر»، «شپنا»، «خودرو» و «خساپا» بیشترین میزان تراکنش را داشتند و نمادهای «فارس»، «شپنا»، «شبندر»، «شتران»، «وپارس»، «وبملت» و «نوری» نیز تأثیر زیادی روی روند حرکتی شاخص گذاشتند.

در گروه فلزات اساسی، نمادهای فولادی روند متعادلی را طی کردند، اما «فپنتا»، «سازان» و «فولاژ» بیشتری رشد قیمت را در سهام خود داشتند. نمادهای معدنی صنعت فولاد یعنی «کچاد» و «کگل» نیز امروز معاملات را متعادل به پایان رساندند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors