جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد کم‌جان شاخص کل بورس در روز قرمز شدن خودرویی‌ها

شاخص کل بورس با وجود افت شدید در قیمت‌های سهام خودرویی‌ها امروز یک رشد اندک و کم‌جانی را تجربه کرد.

به گزارش فولادبان، امروز معاملات بازار سرمایه از سر منفی آغاز به کار کرد و شاخص کل در ابتدای معاملات نتوانست رشدی داشته باشد، اما با کمتر شدن میزان فروش و دوباره بالا رفتن تقاضا، شاخص مجددا راه صعود را پیش گرفت و در نهایت با رشد اندک به کار خود پایان داد. به گفته کارشناسان بازار، این جو مثبت ایجاد شده از شنیدن خبر تغییر دامنه نوسان بورس است، اما برای رشد بهتر باید منتظر خبرهای اساسی‌تری از جمله مذاکرات و روند صادرات باشیم.

به هر ترتیب، شاخص کل بورس تا پایان معاملات امروز رشد اندک 7 هزار و 410 واحدی داشت و در نقطه یک میلیون و 475 هزار و 55 واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد 3 هزار و 345 واحدی، در پایان معاملات به 390 هزار و 992 واحد رسید، اما شاخص فلزات اساسی یک روز پرنوسان دیگر را پشت سر گذاشت، ولی در پایان معاملات با رشد یک‌هزار و 71 واحدی، رقم یک میلیون و 143 هزار و 137 واحد را نشان داد.

در طول معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای «شستا»، «خگستر»، «خساپا»، «خودرو»، «وتوصا»، «شتران» و «خبهمن» بیشترین تراکنش را داشتند و در این میان، نمادهای «فارس»، «نوری»، «وغدیر»، «تاپیکو» و «همراه» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «خودرو» و «کچاد» بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص گذاشتند.

مادهای فولادی امروز تقریبا روز متعادلی را طی کردند، ولی نمادهای «فپنتا» و «کویر» بیشترین رشد را در بین نمادهای فولادی داشتند و دیگر نمادها وضعیت تقریبا یکسانی داشتند، اما نمادهای معدنی این صنعت یعنی «کچاد» و «کگل» وضعیت چندان خوبی را طی نکردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors