جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 15 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد ضعیف شاخص بورس

شاخص کل بورس امروز رشد اندکی را تجربه کرد و در نهایت وضعیت بازار سبز کمرنگی را پشت سر گذاشت.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز رشد اندکی را تجربه کرد چراکه روز قبل صف خرید بازار به قدری زیاد بود که امروز این صف‌ها جمع شدند، اما در نهایت، این خریدها جای خود را به عرضه دادند، اما وضعیت بازار سرمایه در پایان معاملات سبز باقی ماند. کارشناسان بازار سرمایه بر این عقیده‌اند که رشد روزهای قبل شاخص و بهبود وضعیت سهام در بازار باعث شده است تا افرادی که به صورت کوتاه‌مدت معامله می‌کنند، عرضه بیشتری نسبت به دیروز داشته باشند، اما حجم معاملات بالاست و جای امید فعلا در بازار هست.

به هر ترتیب، شاخص کل تا پایان معاملات رشد اندک 6 هزار و 868 واحدی داشت و روی نقطه یک میلیون و 468 هزار و 871 واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز رشد اندکی داشت و با افزایش 563 واحدی، به 373 هزار و 267 واحد رسید. شاخص گروه فلزات اساسی هم در طول معاملات مانند شاخص کل حرکت کرد و در نهایت، با افزایش 4 هزار و 198 واحدی، رقم یک میلیون و 175 هزار و 680 واحدی را نشان داد.

نمادهای «خودرو»، «شستا»، «خساپا»، «شپنا»، «شتران»، «فولاد» و «شبندر» نمادهایی بودند که بیشترین تراکنش را در طول معاملات امروز داشتند. در این میان، «فولاد»، «شپنا»، «شبندر»، «شتران» و «رمپنا» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص کل داشتند.

نمادهای فولادی بازار امروز بیشتر عرضه شدند، اما در بین آن‌ها «فپنتا»، «فخاس» و «فنورد» بیشترین رشد را داشتند. نمادهای معدنی «کچاد» و «کگل» نیز امروز وضعیت قرمز داشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors