جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نمای سبز بورس در پایان اولین روز معاملاتی بعد از تعطیلات نوروز

شاخص کل بازار سرمایه در اولین روز معاملاتی بعد از تعطیلات نوروز، رشد خوبی داشت و نمای بورس رنگ بهاری گرفت.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بازار سرمایه در اولین روز معاملاتی رسمی پس از تعطیلات نوروز باز هم راه صعود از بازار را پیش گرفت و با رشد خود باعث شد تا وضعیت کلی بورس مانند برگ‌های بهاری، سبز شود. امروز، علاوه بر افزایش حجم تقاضا در طول معاملات روز، نقدینگی هم وارد بازار شده است و کارشناسان معتقدند تصمیم‌های سازمان بورس مبنی بر افزایش تدریجی دامنه نوسان در پیشرفت شاخص تأثیر مثبت داشته است.

به هر حال، شاخص کل بورس تا پایان معاملات امروز، 29 هزار و 859 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 461 هزار و 966 واحد رسید. با افزایش میزان تقاضا در بازار سهام، شاخص کل هم‌وزن نیز 6 هزار و 808 واحد افزایش یافت و در نقطه 372 هزار و 711 واحدی به کار خود پایان داد. شاخص گروه فلزات اساسی هم روندی شبیه به شاخص کل بازار داشت و با رشد 38 هزار و 564 واحدی، در ارتفاع یک میلیون و 171 هزار و 450 واحدی ایستاد.

نمادهای «خودرو»، «شستا»، «فملی»، «شتران»، «وبملت»، «خپارس» و «فولاد»، پرتراکنش‌ترین نمادها در طول معاملات بودند. نمادهای «فولاد»، «فملی»، «تاپیکو»، «جم»، «خودرو»، «فخوز» و «وغدیر» نیز بیشترین تأثیر را روی روند حرکتی شاخص داشتند.

در طول معاملات روز جاری، وضعیت نمادهای فولادی نسبت به روزهای قبل، بهبود پیدا کرده بود و در این میان، نمادهای «فپنتا»، «فخوز»، «فولاد» و «فنورد» افزایش قیمت زیادی در سهام خود داشتند. دو نماد معدنی «کگل» و «کچاد» نیز امروز وضعیت سبز در بازار داشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors