جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 10 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

احیای مجدد یک کارخانه قطعات فولادی در جاده کرج با حمایت دستگاه قضایی

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: خط تولید کارخانه قطعات فولادی که پیشتر متوقف شده بود با حمایت دستگاه قضایی احیا و خط تولید لوله مفتول این کارخانه راه اندازی شد و شماری از کارگران در این کارخانه مشغول به کارشدند و امیدواریم در سال جدید با حضور شرکت های دانش بنیان، شاهد تولید محصولات فولادی با هزینه حداقلی و بهره وری بیشتر باشیم.

سعید عمرانی

سعید عمرانی درگفتگو با فولادبان با اشاره به اقدامات قوه قضائیه برای به جریان افتادن خط تولید یک کارخانه ورشکسته فولاد گفت: اقدامات حمایتی دستگاه قضایی موجب فعالیت و به راه افتادن خط تولید کارخانه ورشکسته فولاد در جاده کرج و بازگشت به کار، شماری از کارگران این کارخانه شد.

وی ادامه داد: قوه قضاییه در پی اصل احیای کارخانه ها ، اشتغال و حمایت از تولید در یکی از بولتن های دولتی به کارخانه ای در جاده کرج برخورد کرد که صاحب کارخانه، به علت مشکلات مالی و ورشکستگی تولید رارها کرده بود و بدون مراجعه به مقامات دولتی و قضایی کارخانه را بسته بود.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: پیرو اطلاع از این مسئله به سرعت بازدیدی از این مجموعه ، که بیش از هزار نفر در ان کار می کردند، داشتیم و بیش ازیک ماه در پی مالک کارخانه بودیم تا بالاخره با حضورایشان و شناسایی پرونده ها ومشکلات متعدد، تعدادی از این گره ها در بخش ورشکستگی دادستانی باز شد و قرار شد طلبکاران مشخص و تعیین تکلیف شوند و کارخانه هم به مالک اصلی به اجاره واگذار شد.

عمرانی با بیان اینکه این کارخانه در جاده کرج استقرار دارد گفت:متاسفانه این کارخانه به یک مخروبه تبدیل شده بود ولی با تعاملات انجام شده قرار شد خط تولید این کارخانه فعال شود و کارخانه قطعات فولادی احیا و به مسیر تولید باز گردد و در حال حاضر هم خط تولید لوله مفتول این کارخانه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده مالی و بانکی این کارخانه اظهار داشت: هنوز هم اقدامات و جلسات مسئولین قضایی در این بخش ادامه دارد، با این حال پیشرفت ها در این بخش هر روز روند بهتری پیدا کرده است.

معاون قضایی دادستان کل کشورافزود: برخی از خطوط تولید این کارخانه راه اندازی شد وشماری از کارگران دراین کارخانه مشغول به کارشدند ولی امیدواریم زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان در سال جدید با محصولات استاندارد ، هزینه کمتر و بهره وری بیشتر فراهم گردد.

عمرانی افزود: بیش از سه هزار واحد تولیدی دیگر علاوه بر این کارخانه خواهان حمایت های دولتی هستند که امید است با مساعدت بیشتردولت وقوه مجریه ، فعالیت واحدهای تولیدی و اشتغال بیشتر در کشور با توجه به بیانات رهبری فراهم شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors