جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 فروردین 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شروع خوب بورس در اولین روز معاملاتی سال

بورس در اولین روز معاملاتی سال 1401 توانست رشد خوبی را داشته باشد و خود را به 1.4 میلیون واحدی نزدیک‌تر کند.

شروع خوب بورس در اولین روز معاملاتی سال اخبار اخبار معدن بورس

به گزارش فولادبان، اولین روز معاملاتی در بازار سرمایه خیلی خوب پشت سر گذاشته شد و با رشد حجم معاملات و همچنین، حجم تقاضا در این بازار شاهد رشد شاخص کل بودیم. افزایش حجم معاملات در ابتدای سال به دلیل خارج شدن نقدینگی در اواخر سال گذشته و دوری کردن معامله‌گران از ریسک طبیعی است، اما کارشناسان عقیده دارند اگر اتفاق خاصی در دنیا رخ ندهد و اخبار به همین صورت پیش بروند، بازار در فروردین مثبت خواهد ماند.

به هر ترتیب، شاخص کل بازار سهام تا پایان معاملات با رشد 23 هزار و 527 واحدی، به یک میلیون و 390 هزار و 778 واحد رسید و بار دیگر خود را به 1.4 میلیون واحدی نزدیک‌تر کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 2 هزار و 276 واحدی، رقم 350 هزار و 545 واحد را نشان داد. شاخص فلزات اساسی هم امروز رشد خوب 33 هزار و 613 واحدی را پشت سر گذاشت و کانال 1.1 میلیون واحدی را پس گرفت و در پایان، در ارتفاع یک میلیون و 119 هزار و 251 واحدی ایستاد.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای «خودرو»، «خساپا»، «شستا»، «خگستر»، «فملی»، «فولاد» و «خپارس» بیشترین تراکنش را به خود اختصاص دادند. نمادهای «فولاد»، «فملی»، «پارسان»، «شبندر»، «تاپیکو»، «شپدیس» و «شپنا» نیز بیشترین تأثیر را در شاخص داشتند.

امروز، همه نمادهای فولادی به جز «فسبزوار» بازاری خوب داشتند و نمادهای «ذوب»، «فجر»، «فولاد» و «کویر» وضعیتی خوب را پشت سر گذاشتند و بیشتر از دیگران تقاضا داشتند. نمادهای معدنی «کچاد» و «کگل» نیز با وضعیت سبز معاملات را به پایان رساندند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors