جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 28 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تولید فولاد چین 10 درصد در سال کم شد

داده‌های اداره ملی آمار چین نشان داد که تولید فولاد خام این کشور در دوره ژانویه تا فوریه با 10 درصد کاهش نسبت به سال قبل به 157.96 میلیون تن رسیده است.

تولید فولاد چین 10 درصد در سال کم شد اخبار فولاد

به گزارش فولادبان،میانگین روزانه تولید فولاد چین در دو ماه اول 2022 با 3.7 درصد کاهش نسبت به سطح دسامبر 2021 به 2.677 میلیون تن در روز رسیده است.

تولید آهن خام چین در دوره ژانویه تا فوریه 10.5 درصد در سال کاهش یافت و به 132.13 میلیون تن رسید، در حالی که این رقم روزانه نیز 3.7 درصد نسبت به دسامبر کاهش یافت و به 2.239 میلیون تن در روز رسید.

کاهش ماهانه تولید فولاد خام و آهن خام مطابق با انتظارات بازار بود، زیرا کاهش تولید زمستانی در شمال چین در ماه فوریه در طول بازی‌های المپیک زمستانی تشدید شد.

همانطور که تولید فولاد کاهش یافت، به کاهش موجودی فولاد در ماه مارس کمک کرد و با وجود تقاضای ضعیف فولاد ناشی از کندی بازار املاک چین، از قیمت فولاد حمایت کرد.

با این حال، سیاست کاهش تولید در شمال چین، عمدتاً در استان‌های هبی و شانشی، از اواسط ماه مارس پس از پایان بازی‌های پارالمپیک به تدریج تعدیل شده است. درنتیجه، انتظار می‌رود تولید فولاد چین در ماه مارس افزایش یابد.

برخی از منابع نگران وضعیت مازاد عرضه در بازار بودند که بر قیمت فولاد تأثیر می‌گذارد، زیرا بخش املاک همچنان عاملی برای تقاضای فولاد است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors