جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 14 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رنگ سبز دوباره به بورس بازگشت

بعد از مدت‌ها، تقاضا در بازار سرمایه باز هم رشد کرد و رنگ تابلوی بورس به سبز تغییر کرد.

به گزارش فولادبان، بعد از گذر از هفته گذشته که اکثر معاملات به سمت عرضه تمایل داشت، بالاخره این هفته معاملات با موج تقاضای قابل ملاحظه‌ای آغاز شد و رنگ بورس از قرمز به سبز تغییر کرد. کارشناسان بازار سرمایه ورود دوباره گروسی به ایران را سیگنالی مثبت تلقی کرده‌اند چراکه نشان از روند مثبت مذاکرات در وین است و به همین دلیل، تقاضا در بازار بیشتر روی سهام ریالی تمرکز کرده است و بازار مثبت شده است.

به هر ترتیب، شاخص کل بازار سرمایه امروز با رشد 17 هزار و 625 واحدی، به یک میلیون و 298 هزار و 816 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز به دنبال نماگر اصلی بورس یک‌هزار و 640 واحد افزایش یافت و در نهایت، روی نقطه 335 هزار و 803 واحدی متوقف شد. گروه فلزات اساسی هم امروز تقاضای بیشتری در سهام خود دید و امروز با رشد 14 هزار و 776 واحدی، رقم یک میلیون و 38 هزار و 496 واحدی را نشان داد.

نمادهای «شستا»، «فملی»، «خودرو»، «خساپا»، «شتران»، «شبندر» و «شپنا» بیشترین تراکنش را در معاملات روز جاری داشتند، اما نمادهای «کچاد»، «فملی»، «شستا»، «شپدیس»، «وغدیر»، «وبملت» و «خودرو» تأثیرگذارترین نمادها در شاخص بودند.

امروز، اکثر نمادهای فولادی نیز مانند بیشتر نمادهای بازار سرمایه تقاضای بیشتری داشتند، اما نمادهای «ذوب»، «فنورد» و «کاوه» نسبت به دیگر فولادی‌ها رشد خوبی را تجربه کردند. دو نماد معدنی صنعت فولاد یعنی «کچاد» و «کگل» وضعیت بسیار خوبی را در معاملات پشت سر گذاشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors