جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 05 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بیشترین تولیدکنندگان محصولات فولادی در استان گیلان است

شرکت فولاد آناهیتا، حسن رود، امیر کبیر و ذوب گیلان از دیگرواحدهای تولید کننده محصولات فولادی در استان گیلان است که  تمام محصولات فولادی و نوردی این شرکت ها، در کل کشور توزیع می شود و نیاز بیشتر استان ها از این واحدها تامین می‌شود.

رئیس اتحادیه صنفی توزیع کنندگان، آهن فروشان و آهن کاران استان گیلان گفت: استان گیلان هشت واحد فعال صنایع فولادی و نوردی دارد که سالانه ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تن انواع صنایع فولادی از جمله شمش فولاد، میلگرد و ورق های فولادی در این استان تولید می‌شود.

مهرداد طهیری درگفتگو با فولادبان افزود: محصولات تولیدی این هشت شرکت در کل کشور توزیع می‌شود و می‌توانند بخش عظیمی از نیاز صنایع پائین دستی مثل خودروسازی، صنایع نظامی، دریایی، ساخت ادوات کشاورزی و صنعت ساختمان را پوشش دهند که شمار آنها به بیش از 400 واحد صنعتی و تولیدی متوسط و کوچک می‌رسد.

وی با بیان اینکه ماده اولیه معدنی صنعت فولاد، سنگ آهن است، گفت: اگرچه گیلان ۵۶ معدن فعال دارد اما این استان فاقد ماده معدنی سنگ آهن است و مواد اولیه واحدهای تولیدی فولادی گیلان از فولاد مبارکه اصفهان، فولاد هرمزگان و خوزستان تامین می شود.

این مقام صنفی با برشمردن شرکت های فولادساز در استان گیلان گفت: مجتمع فولاد گیلان، بزرگترین تولید کننده فولاد در بخش خصوصی کشور است که پس ازفولاد مبارکه اصفهان بیشترین تولید را درصنعت فولاد کشور دارد.

طهیری افزود: این واحد تولیدی سه ناحیه تولیدی نورد گرم، نورد سرد و گالوانیزه دارد که 5/2میلیون تن ظرفیت تولید سالیانه نورد گرم و ۸۰۰ هزار تن ظرفیت تولید سالیانه نورد سرد است و به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در بخش خصوصی کشور است .

وی ادامه داد: شرکت فولاد آناهیتا، حسن رود، امیر کبیر و ذوب گیلان از دیگرواحدهای تولید کننده محصولات فولادی در استان گیلان است که  تمام محصولات فولادی و نوردی این شرکت ها، در کل کشور توزیع می شود و نیاز بیشتر استان ها از این واحدها تامین می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors