جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 04 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پرونده هفته بورس سبز بسته شد

آخرین روز هفته بورس با رشد شاخص کل سبز بسته شد، اما به 1.3 میلیون واحدی نرسید.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران آخر هفته خود را با یک رشد هرچند اندک به پایان رساند. امروز، حجم معاملات نسبت به روز گذشته رشد چندانی داشت، اما باز هم رشد شاخص به اندازه‌ای نبود که به 1.3 میلیون واحد نزدیک‌تر شود. کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند که رشد اندک بازار به دلیل حجم پایین معاملات و همچنین، عدم تمایل معامله‌گران به خرید است و سهامداران بیشتر منتظر رفع ابهامات بودجه و توافق برجام هستند.

شاخص کل تا پایان معاملات روز جاری، 3 هزار و 466 واحد رشد کرد و در نقطه یک میلیون و 288 هزار و 342 واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز به دنبال این رشد، یک هزار و 673 واحد افزایش یافت و در نهایت، در ارتفاع 330 هزار و 333 واحدی متوقف شد. شاخص فلزات اساسی هم با رشد اندک یک‌هزار و 45 واحدی، رقم یک میلیون و 46 هزار و 506 واحدی را نشان داد تا بورس این هفته را سبز به پایان برساند.

امروز، نمادهای «خودرو»، «وبملت»، «خساپا»، «شتران»، «شپنا»، «شبندر» و «وتجارت» فهرست نمادهای پرتراکنش بازار را تشکیل دادند. نمادهای «نوری»، «رمپنا»، «وبملت»، «خودرو» و «وغدیر» تأثیر مثبت و نمادهای «فخوز» و «پارسان» نیز بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص گذاشتند.

اکثر نمادهای فولادی روی تقاضا را در بازار دیدند و نماد «فخوز» بود که بیشتری را نسبت به قرمزهای فولادی تجربه کرد. نمادهای «فپنتا»، «فسبزوار» و «کویر» بیشترین رشد قیمت را داشتند. دو نماد معدنی صنعت فولاد نیز امروز بسته بودند و معامه‌ای نداشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors