جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بورس همچنان در حال سقوط

شاخص کل بورس امروز هم به ورند رو به افت خود ادامه داد و وضعیت بازار همچنان سرخ باقی ماند.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بازار سرمایه که اولین روز هفته را با یک افت اندک آغاز کرده بود، امروز هم به همین روند نزولی خود ادامه داد و در جریان معاملات با فشار عرضه‌ها به نقاط پایین‌تر کشیده شد تا وضعیت بازار همین گونه قرمز باقی بماند. حالا که مذاکرات برجام هم در وضعیت خنثی قرار دارد و خبرها حول محور توافق می‌گردد، بازار چندان علاقه‌ای به خرید ندارد و وضعیت رکود بر بازار حاکم است.

به هر ترتیب، شاخص کل بازار سرمایه امروز هم 8 هزار و 38 واحد دیگر افت کرد و در نهایت روی نقطه یک میلیون و 276 هزار و 23 واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز هم‌راستا با نماگر اصلی بورس، یک‌هزار و 423 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 324 هزار و 866 واحد قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی نیز به میزان 8 هزار و 671 واحد ریزش داشت و در نهایت، رقم یک میلیون و 36 هزار و 732 واحدی را نشان داد.

امروز، نمادهای «سپید»، «خودرو»، «فملی»، «غنوش»، «انرژی 3»، «خساپا» و «وتجارت» تراکنش بیشتری نسبت به سایر دیگر نمادها داشتند. نمادهای «میدکو»، «نوری»، «ومعادن»، «فملی»، «خودرو» و «وتجارت» بیشترین اثر منفی و نماد «فارس» بیشترین تأثیر مثبت را روی شاخص گذاشتند.

نمادهای فولادی هم امروز به طور کلی وضعیت چندان مناسبی نداشتند چراکه بیشتر آن‌ها فشار عرضه بالایی را تجربه کردند، اما دو نماد «فجر» و «فنورد» وضعیت نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند. دو نماد معدنی «کچاد» و «کگل» هم در معاملات روز جاری تغییر چندانی نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors