جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 20 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سبزی دوباره بورس در آخرین معاملات هفته

با سبز شدن بازار سرمایه از روز گذشته، رشد شاخص در آخر هفته هم ادامه پیدا کرد.

به گزارش فولادبان، با رشد روز گذشته بازار سرمایه، شاخص کل امروز هم به رشد خود ادامه داد تا آخرین روز معاملاتی هفته نیز وضعیت بازار سرمایه سبز باشد، اما این رشد به اندازه هفته گذشته نبود و در نهایت، بازار با بازدهی منفی بسته شد. کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند که حمایت‌های سنگین از سهام شاخص‌ساز بورسی به نوعی وضعیتی شبیه دستکاری قیمت یا حمایت دستوری به وجود آورده است.

شاخص کل بازار سرمایه در جریان معاملات، 3 هزار و 43 واحد رشد کرد و روی نقطه یک میلیون و 284 هزار و 119 واحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 630 واحدی، در ارتفاع 326 هزار و 250 واحدی به کار خود پایان داد، اما شاخص فلزات اساسی 2 هزار و 935 واحد ریزش کرد و رقم ک میلیون و 44 هزار و 781 واحد را نشان داد.

نمادهای «کیمیاتک»، «خودرو»، «فملی»، «خساپا»، «شتران»، «انرژی 3» و «فولاد» فهرست نمادهای پرتراکنش امروز بازار را تشکیل دادند. نمادهای «فارس»، «ومعادن»، «وپاسار» و «خودرو» بیشترین اثر مثبت را روش شاخص داشتند و نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپدیس» هم تأثیر منفی روی روند حرکتی شاخص گذاشتند.

در معاملات روز جاری، اکثر نمادهای فولادی در طبق عرضه قرار داشتند و تنها سه نماد به طور کامل سبز بودند. نمادهای «کویر»، «فنورد» و «ذوب» بیشترین رشد را نسبت به سایر نمادها داشتند. دو نماد معدنی «کچاد» و «کگل» هم وضعیت خوبی را پشت سر گذاشتند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors