جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 18 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس به سقوط خود ادامه داد

شاخص کل بورس که از روز گذشته روی دور نزولی افتاده بود، امروز هم به این سقوط ادامه داد و همچنان زور بالا آمدن ندارد.

به گزارش فولادبان، نوسانات بازار سرمایه از روز گذشته به صورت نزولی دنبال می‌شد و بورس رنگ یک دست قرمز را به خود گرفته بود. شاخص کل امروز هم به همین روند ادامه داد و باز هم با وجود اخبار خوبی از جمله احداث پروژه‌های توسعه‌ای و فعالیت کارگروه بازار سرمایه که روز گذشته شنیده شده بود، افت کرد. کارشناسان بازار سرمایه می‌گویند در حال حاضر نقدینگی در بازار کم است و اغلب نوسان‌گیرها برای کسب سود بیشتر معامله می‌کنند.

نماگر اصلی بورس در ادامه افت روز گذشته خود، امروز هم 7 هزار و 561 واحد دیگر افت داشت و به یک میلیون و 274 هزار و 488 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز با افت 2 هزار و 515 واحدی، روی نقطه 323 هزار و 984 واحدی ایستاد و شاخص فلزات اساسی با فشار فروش بیش از حد نمادهای بزرگ خود، 13 هزار و 10 واحد ریزش داشت و در ارتفاع یک میلیون و 50 هزار و 298 واحدی ایستاد.

امروز فهرست نمادهای پرتراکنش بازار سرمایه، نمادهای «خودرو»، «شتران»، «خساپا»، «خگستر»، «شبندر»، «شپنا» و «انرژی 3» را نشان می‌داد. نمادهای «فولاد»، «فملی»، «خودرو»، «پارسان»، «شپدیس» و «نوری» بیشترین اثر را روی ریزش بازار داشتند و نماد «ومعادن» تأثیر مثبت روی روند حرکتی شاخص گذاشت.

در معاملات روز جاری، نمادهای فولادی بازار چندان مورد توجه قرار نگرفتند و «ذوب»، «کاوه»، «کویر» و «فولاد» بیشترین افت قیمت را تجربه کردند و دیگر نمادهای فولادی هم قرمزپوش بودند. نمادهای معدنی «کچاد» و «کگل» هم چندان مورد استقبال قرار نگرفتند، اما سبز بودند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors