جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 17 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

نیپون استیل پیش‌بینی تولید فولادش را کاهش داد

شرکت فولادسازی نیپون ژاپن پیش‌بینی تولید فولاد خام تلفیقی خود را برای سال مالی منتهی به 31 مارس 2022 به 44.80 میلیون تن کاهش داد که 2 درصد کمتر از 45.70 میلیون تن پیش‌بینی‌شده در 2 نوامبر 2021 است.

نیپون استیل پیش‌بینی تولید فولادش را کاهش داد اخبار استیل

به گزارش فولادبان به نقل از آرگوس، کاهش برآورد تولید نیپون پس از آن صورت گرفت که این فولادساز شاهد کاهش 2.7 درصدی تولید فولاد خام خود در ماه‌های اکتبر تا دسامبر 2021 بود که از 11.37 میلیون تن در سه‌ماهه قبل به 11.06 میلیون تن رسید.

نیپون استیل کاهش پیش‌بینی را به کاهش تقاضای فولاد چین از نیمه دوم سال 2021 نسبت داد و همچنین برآورد کرد که این روند در سال 2022 تحت کنترل‌های سیاستی قوی برای انتشار کربن ادامه خواهد داشت. یکی دیگر از عوامل مؤثر بیان شده کاهش تقاضای فولاد از سوی صنعت خودروسازی است که همچنان با کمبود تراشه‌های نیمه‌هادی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود که تولید خودروی ژاپن برای سال مالی منتهی به 31 مارس تنها به 7.7 میلیون دستگاه برسد که 6.1 درصد کمتر از 8.2 میلیون دستگاه پیش‌بینی‌شده قبلی در 2 نوامبر 2021 است.

حتی غول خودروسازی ژاپن، تویوتا موتور نیز بعید به نظر می‌رسد که بتواند به هدف تولید 9 میلیون خودروی خود برای سال مالی جاری دست یابد، زیرا همچنان در حال برنامه‌ریزی تعطیلی کارخانه‌های خود در پایان ژانویه و نیمه اول فوریه است.

طبق اعلام نیپون، برای سال مالی جاری، انتظار می‌رود قیمت فولاد به طور متوسط 117000 ین در هر تن باشد که در مقایسه با 86100 ین در سال مالی گذشته 35.9 درصد افزایش داشته باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors