جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 16 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

حقوق دولتی معادن باید متناسب با هر معدن تعیین و اخذ شود

دبیر انجمن سنگ آهن ایران با بیان اینکه حقوق دولتی باید متناسب با هر معدن تعیین شود گفت: اخذ حقوق دولتی بیشتر از کالاهای با ارزش افزوده بالاتر از جمله پیشنهادات بخش خصوصی برای اخذ حقوق دولتی معادن است که درعین حال اجرای عدالت، می تواند در اجرای حقوق دولتی هم موثر باشد.

سعید عسکرزاده در گفتگو با فولادبان درباره شیوه محاسبه حقوق دولتی معادن افزود: فرآیند افزایش حقوق دولتی دو یا چهار برابری مشخص نیست چه نتیجه ای برای سیالست های معدنی برجای خواهد گذاشت اما اگر حقوق دولتی در قالب یک فرمول و قاعده پیش برود می تواند به عنوان بهترین گزینه باشد.

عسکرزاده با اشاره به مصوبه نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در این باره که فرمول نحوه محاسبه حقوق دولتی معادن در سال ۱۴۰۱ تغییر پیدا نخواهد کرد، گفت: اعداد و ارقام مشابه سال گذشته نخواهد بود و این که گفته می‌شود وجوه دریافتی منطبق با ارقام سال گذشته است بیشتر اشاره به همان فعالیت و فرمول ها دارد. البته ایراداتی هم به این بخش وارد است که نیاز به بررسی کارشناسی دارد.

عسکرزاده با رد تغییرات حقوق دولتی و افزایش چندین برابری آن افزود: تغییر یکباره حقوق دولتی و افزایش چهار برابردر قالب افزایش 300 درصدی وجوه دریافتی نمی تواند سیاست صحیح و برنامه ریزی مدونی برای توسعه معادن باشد و قطعا اجرای فرمول کنونی حقوق دولتی و دو برابر شدن حقوق دولتی بهتر از افزایش چهار برابری خواهد بود.

دبیر انجمن سنگ آهن ایران در پایان تصریح کرد: حقوق دولتی باید قاعده مند شود و متناسب با هر معدن اخذ شود که هم سهل‌الوصول‌تر است و هم اینکه قابلیت اجرایی دارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors