جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 14 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با قطعی برق باز هم کارخانجات باید اقساط کارخانه را بپردازند/ قطعی گاز برای ایران دارای ذخیره، توجیه پذیر نیست

علاوه بر هزینه های جاری که با قطعی گاز و برق، باید پرداخت شود و قطع نمی‌شود، اقساط و سود تسهیلات بانکی بدون هیچ ملاحظه‌ای از کارخانجات اخد می‌شود و هیچ کس این سوال را پاسخ نمی دهد که کارخانه ای که به دلیل قطع گاز و برق تولیدش متوقف شده از چه محل درآمدی باید هزینه های مستمر و جاری اش را پرداخت کند.

با قطعی برق باز هم کارخانجات باید اقساط کارخانه را بپردازند/ قطعی گاز برای ایران دارای ذخیره، توجیه پذیر نیست عینک فولادی فولاد

مدیرعامل فولاد آتیه خاورمیانه با بیان اینکه همانند دوره قطعی برق، برای سال آینده و پس از قطعی گاز کنونی رشد شدیدی قیمتی پیش بینی می شود،گفت: هزینه های جاری کارخانجات در دروه قطعی برق و گاز استمرار دارد.

کریم سلمانپور در گفتگو با فولادبان با اشاره قطعی گاز و برق در سال جاری گفت: قطع گاز یا برق ناشی از کمبود گاز برای کشوری که دومین صنایع گازی جهان را داراست مطلب تامل برانگیزی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای تولید میلگرد و سایر محصولات نوردی در کشور و مقدار تولید و صادرات شمش فولادی علی رغم خسارات احتمالی حاصل از این قطعی‌ها آهن آلات مورد نیاز کلیه پروژه‌های عمرانی کشور و حتی طرح ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال قطعا تامین می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مدیر عامل فولاد آتیه خاورمیانه در ادامه با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها پس از قطعی برق در تابستان رخ داد،تاکید کرد: بعد از قطع برق تابستان افزایش شدید قیمت برق را شاهد بودیم و چند ماه است که قیمت گاز به شدت افزایش یافته و افزایش بیشتری برای سال آینده پیش بینی شده است.

سلمانپور تصریح کرد: در دوره قطع گاز و برق کارخانجات مجوز به پرداخت دیماند برق و گاز بوده و حقوق کارکنان را باید پرداخت کنند و همه هزینه ‌ای سربار نیز بایست پرداخت شود.

وی گفت: علاوه بر هزینه های جاری که با قطعی گاز و برق، باید پرداخت شود و قطع نمی‌شود، اقساط و سود تسهیلات بانکی بدون هیچ ملاحظه‌ای از کارخانجات اخذ می‌شود و هیچ کس این سوال را پاسخ نمی دهد که کارخانه ای که به دلیل قطع گاز و برق تولیدش متوقف شده از چه محل درآمدی باید هزینه های مستمر و جاری اش را پرداخت کند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors