جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 10 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

سیاست گذاری برای همه زنجیره فولاد تاثیر دارد/ اقدامات جزیره‌ای بازار را بر هم می‌زند

مدیرعامل شرکت فولاد غدیرنی ریز گفت: دولت تلاش می‌کند قیمت محصولات فولادی را در کل زنجیره یکسان و هماهنگ کند تا بخش‌های مختلف زنجیره از ابتدا تا انتها بطور متوازن با هم حرکت کنند تا مصرف کنندگان، کالای نهایی را با ارزش واقعی بخرند.

سیاست گذاری برای همه زنجیره فولاد تاثیر دارد/ اقدامات جزیره‌ای بازار را بر هم می‌زند عینک فولادی

محسن مصطفی پور در گفتگو با فولادبان درباره تغییر فرمول تعیین قیمت آهن اسفنجی افزود: تولیدکنندگان آهن اسفنجی به هیچ وجه موافق افزایش قیمت محصولات فولادی نیستند اما افزایش و کاهش قیمت ها باید براساس بازه زمانی، برمبنای هزینه‌های تولید و افزایش تولید و کاهش نرخ مواد اولیه باشد.

وی ادامه داد: سیاست های ابلاغی اگر چنانچه بگونه ای باشد که قیمت محصولات فولادی در بازه استاندارد خودشان قرار بگیرند به مصرف کنندگان نهایی کمک خواهد کرد و اگر قرار باشد بخشهایی از زنجیره تحت فشار قرار بگیرند، برای مصرف کنندگان مطلوبیتی نخواهد داشت .

این مقام مسئول صنعتی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در بخش صنعتی کشور و دولت در حال انجام است تلاش می‌شود قیمت محصولات فولادی در کل زنجیره یکسان و هماهنگ باشد و بخش‌های مختلف زنجیره متوازن با هم جلو برود. قیمت‌ها نیز از ابتدا تا انتهای زنجیره بطور متوازن افزایش یا کاهش یابد تا در نهایت مصرف کنندگان کالای نهایی را با ارزش واقعی خریداری کنند.

مصطفی‌پور درباره فرمول جدید قیمت گذاری آهن اسفنجی در بورس کالا و کمک به تولیدکنندگان گفت: تنظیم بازار و تعیین قیمت‌ها از دو قاعده و فرمول مهم تبعیت می‌کند که یا بر اساس عرضه و تقاضای بازار و یا براساس سیاست های ابلاغی دولت است.

وی افزود: تولیدکنندگان آهن اسفنجی در حال حاضر از سیاست‌های ابلاغی دولت مطابق با برنامه‌های تدوین شده برای کنترل قیمت جلوگیری از افزایش قیمت و افسار گسیختگی قیمت‌ها هماهنگ کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد غدیر نی ریزادامه داد: سیاست های ابلاغی دولت طبیعتا اگر کل زنجیره را لحاظ کند و همگی تولیدکنندگان از ابتدا تا انتهای زنجیره تابعی از این سیاست‌ها باشند در شرایط مطلوب و منطقی می‌توانند تولید کنند و از سود متوازن بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors