جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 07 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

شیب ملایم قیمتی در محصولات آهن و فولاد در سال آینده/ سیاست‌ای اقتصادی دولت نقشه راه تولید را ترسیم می‌کند

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران گفت: قیمت آهن و محصولات فولادی سال آینده با توجه به تغییر اندک هزینه‌ها مثل دستمزد یا افزایش قیمت انرژی شاید رشد اندک و ملایمی داشته باشد و در این صورت بازار با آرامش، ثبات و برنامه ریزی واحدهای صنفی در معاملات و خرید و فروش آنها همراه خواهد بود.

شیب ملایم قیمتی در محصولات آهن و فولاد در سال آینده/ سیاست‌ای اقتصادی دولت نقشه راه تولید را ترسیم می‌کند عینک فولادی اخبار اتاق اصناف تهران

حمید رضا رستگاردر گفتگو با فولادبان درباره قیمت محصولات فولادی در سال جدید میلادی افزود: بر اساس بودجه پیش بینی شده دولت برای سال 1401، گرانی و افزایش قیمت قابل توجهی برای بازارفولاد نخواهیم داشت وبا یک روند عادی روبروخواهیم بود.

وی ادامه داد: قیمت آهن و محصولات فولادی سال جدید احتمالا رشد اندک و جزئی داشته باشد که امیدواریم حاصل گردش فعالیت‌های اقتصادی باشد. در این صورت بازار با آرامش، ثبات و برنامه‌ریزی واحدهای صنفی در معاملات و خرید و فروش آنها همراه خواهد بود.

مشاور رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: با توجه به میزان تولید و مصرف محصولات فولادی در کشور، سیاست های دولت و بودجه تعیین شده 1401 بسیار در روند بازار تاثیر دارد اما انطور که برآورد می‌شود بازار از یک روال عادی وآرام پیروی خواهد کرد.

رستگار گفت: سه نوع کالا در کشور داریم که به میزان کافی تولید نداریم و تقاضای مازاد باید از طریق واردات تامین شود، دسته دوم کالاهایی هستند که مصرف و تولید آنها در نقطه سر به سر قرار دارد و کالاهای دسته سوم که تولید انها بیش از مصرف داخلی است و مازاد آن در سبد صادرات قرار می‌گیرد که آهن و فولاد جزو دسته سوم هستند. از این رو بر اساس فرمول اقتصادی نباید اتفاق خاصر در بازار بیفتد. برای محصولات دسته سوم با توجه به تغییر هزینه‌ها مانند دستمزد یا انرژی شاید تغییر مختصر و شیب ملایمی در قیمت‌ها را شاهد باشیم .

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران گفت: در بازار های جهانی قیمت آهن و فولاد قواعد متفاوتی دارد و از آنجا که بازار آهن و فولاد کشور خیلی با بازار جهانی مرتبط نیست، نمی توانیم پیش بینی قیمت داشته باشیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors