جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 27 دی 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس همچنان روی ریل نزولی

شاخص کل بورس بر خلاف حرکت رو به رشد ابتدایی خود، باز هم سقوط کرد و وضعیت بورس قرمز باقی ماند.

به گزارش فولادبان، با وجود اینکه شاخص کل بازار سرمایه در اولین ساعت معاملات رشد متوسط و نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت، ادامه معاملات برای شرایط بورس خوب نبود و شاخص کل باز هم منفی شد تا وضعیت بازار سرمایه همچنان قرمز باقی بماند. امروز رشد سهم‌های گروه خودرو هم به کمک شاخص نیامد و فشار فروش سهام شاخص‌ساز بیشتر روی بورس تأثیر گذاشت و آن را پایین‌تر کشید. کارشناسان عقیده دارند که ابهامات برجام باعث این وضعیت بازار هستند.

شاخص کل بورس امروز 4 هزار و 269 واحد دیگر افت کرد و به یک میلیون و 306 هزار و 534 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم که در تعقیب نماگر اصلی بازار است، با کاهش یک‌هزار و 392 واحدی، روی نقطه 345 هزار و 86 واحدی ایستاد. شاخص فلزات اساسی هم امروز حال خوشی را تجربه نکرد و با ریزش 6 هزار و 533 واحدی، به کار خود در ارتفاع یک میلیون و 63 هزار و 477 واحدی پایان داد.

فهرست نمادهای پرتراکنش، نام‌های «خودرو»، «شپنا»، «خساپا»، «انرژی 3»، «شسینا»، «فولاد» و «کالا» را نشان می‌داد. در این میان، نمادهای «فملی»، «وبملت»، «شفن»، «کگل» و «وغدیر» بیشتر اثر منفی و نمادهای «خودرو» و «پارسان» بیشترین تأثیر مثبت را روی شاخص کل گذاشتند.

در معاملات روز جاری، کلیه نمادهای فولادی بازار وضعیت بدی را پشت سر گذاشتند و همه آن‌ها سرخپوش بودند، اما نمادهای «ذوب»، «فپنتا»، «فجر» و «کویر» میزان زیادی افت قیمت داشتند. نمادهای معدنی صنعت فولاد یعنی «کچاد» و «کگل» هم در وضعیت بازار امروز عرضه بیشتری را تجربه کردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors