جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 دی 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد کم‌جان بورس پس از افت دو روزه شاخص

بازار سرمایه سرانجام پس از دو روز افت متوالی در معاملات هفته، امروز رشد کم‌جانی به خود دید.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بازار سرمایه در دو روز معاملاتی قبل فقط رنگ قرمز را به سهامداران نمایان کرده بود، اما امروز سرانجام بعد از گذر از این افت‌ها شاخص کل رشد کم‌جانی را داشت و رنگ سبز برای بازار به ارمغان آورد. با اینکه بازار امروز سبز بسته شد، اما باز هم شاهد کم بودن حجم معاملات هستیم که همین مسئله تأثیر زیادی در دامنه کوتاه نوسان شاخص دارد و مذاکرات برجامی جریان‌دهنده اصلی به این روند بورس هستند.

شاخص کل بازار سرمایه در معاملات امروز رشد یک‌هزار و 925 واحدی را پشت سر گذاشت و روی نقطه یک میلیون و 334 هزار و 682 وحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز به دنبال نماگر اصلی بورس با رشد اندک یک‌هزار و 285 واحدی، در ارتفاع 353 هزار و 396 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی هم با همین روال 2 هزار و 612 واحد بالاتر از روز گذشته آمد و رقم یک میلیون و 80 هزار و 186 واحدی را نشان داد.

در معاملات روز جاری، نمادهای «خودرو»، «خساپا»، «خگستر»، «شپنا»، «فملی»، «کالا» و «انرژی 3» بیشترین تراکنش را داشتند و نمادهای «فارس»، «شپدیس»، «تاپیکو» و «مبین» اثر کاهشی روی شاخص کل گذاشتند. نمادهای «فولاد»، «خودرو» و «وبملت» نیز تأثیر مثبت روی نماگر اصلی بازار سرمایه داشتند.

امروز، اکثر نمادهای فولادی روند صعودی پیش گرفته بودند، اما برخی از آن‌ها مانند «کویر» و «کاوه» رنگ قرمز را به خود گرفتند. معاملات امروز در این گروه چندان بارمق نبود، اما نمادهای «فنورد»، «فپنتا» و دو فولادی اصلی یعنی «ذوب» و «فولاد» سبزپوش بودند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors