جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 08 دی 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

شهرداری‌ها صلاحیت دخالت در مشاغل دیگر را ندارند/ بیکاری در کمین قراضه فروشان آهن

رئیس اتحادیه آهن فروشان زنجان گفت: فعالان زیادی در کشور تحت عنوان ضایعاتی آهن و فروش آهن قراضه مشغول به کار هستند که با حذف رسته شغلی در اتحادیه‌های سراسری صنف آهن فروشان زیان‌های جبران ناپذیری به افراد صنفی و کارخانه‌های تولیدی وارد می‌شود و از طرفی موجب بیکار شدن افراد زیادی در سطح کشور خواهد شد.

شهرداری‌ها صلاحیت دخالت در مشاغل دیگر را ندارند/ بیکاری در کمین قراضه فروشان آهن عینک فولادی قیمت آهن قراضه

مسعود شکوری در گفتگو با فولادبان با تاکید بر اینکه ضایعات آهن و فولاد زباله نیست که به شهرداری واگذار شود افزود: با واگذاری مجوز فعالیت شاغلان این رسته شغلی به شهرداری‌ها، مشکلاتی در این بخش تولید فولاد به وجود می‌آید به این دلیل که حدود50 درصد مواد اولیه کارخانه‌های آهن و فولاد از بخش جمع‌آوری ضایعات آهن در سراسر کشور تامین می‌شود.

وی ادامه داد: با حذف کد آیسیک آهن و ضایعات در کشور فعالان صنفی این رسته شغلی بلاتکلیف و معطل مانده‌اند زیرا تا قبل از حذف این کد در سامانه اصناف ایرانیان، فعالان این رسته آهن آلات دست دوم که از تخریب ساختمان‌ها به دست می‌آمد خریداری و با قیمت نازل به دست مصرف کننده‌ها به فروش می‌رساندند.

رئیس اتحادیه آهن فروشان زنجان تصریح کرد: ضایعات آهن جزو مواد اولیه کارخانه‌های فولادی است لذا فعالیت این قشر اصلا ربطی به شهرداری ندارد و با واگذاری این مشاغل به شهرداری‌ها، تعطیلی بسیاری از کارخانه ها را رقم می زند.

شکوری گفت: باتوجه به اهمیت تولید و صادرات آهن و فولاد برای کشور از وزیران کشور و صمت تقاضا داریم ضمن حمایت از این بخش، تدبیری اتخاذ کنند تا این رسته شغلی در صنعت آهن و فولاد به حیات خود ادامه دهد و فعالین صنفی و کارخانه‌های تولیدی وابسته به آن با اسودگی به فعالیت بپردازند.

وی افزود: فعالان زیادی در کشور تحت عنوان ضایعات آهن و فروش آهن قراضه مشغول به کار هستند که با حذف این رسته ها در اتحادیه های سراسری صنف آهن فروشان موجب بیکار شدن افراد زیادی در سطح کشور خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors