جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 01 دی 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تغییرات در وزارت صمت به نفع کشور است/ معاونان هر بخش باید از اختیارات یک وزیر برخوردار باشند

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران گفت: تغییرات وزارت صمت را به فال نیک می‌گیریم و اگر افراد متخصص و قوی در معاونت‌ها قرار بگیرند، وزارت صمت از شرایط فعلی خارج و به ثبات خواهد رسید.

تغییرات در وزارت صمت به نفع کشور است/ معاونان هر بخش باید از اختیارات یک وزیر برخوردار باشند عینک فولادی

کامران وکیل درگفتگو با فولادبان با اشاره به تغییرات مدیریتی وزارت صمت افزود: در هیچ جای دنیا یک نفر که در صنعت، معدن و تجارت متخصص باشد نیست به این دلیل که سه دسته فعالیت مذکور بسیار گسترده است و این رسته تخصصی در یک وزارت خانه ادغام شده‌اند.

وی ادامه داد: حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت مجموعه بزرگی از فعالیت‌ها و اشتغال‌ها را پوشش می دهد و به نوعی به بی‌سلیقگی و شلختگی دچار شده است. به این معنا که از تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ ، خودرو، پتروشیمی ، نان و گندم و معدن و گمرکات همه در قالب یک وزارتخانه اداره می‌شود.

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران گفت: وزیر صمت با انتصاب قائم مقام و معاونین قوی باید زمینه فعالیت موثردر هر حوزه را فراهم کند وبا تخصصی شدن فعالیت‌های هر بخش، هریک از قایم مقام‌ها و معاونت‌ها می‌توانند منشا تحولات و تصمیمات خوب و هدفمند باشند.

وکیل افزود: اگر معاونت ها قوی باشند و افراد منتصب به کارشان مسلط باشند قطعا حال و روز این وزارت خانه از شرایط فعلی خارج و به ثبات خواهد رسید و به نظر می‌رسد این تغییرات بسیار مثبت است و حتی وزیر می‌تواند معاونین یا قائم مقام‌ها را در قامت یک وزیر در حوزه خود دارای اختیار کند.

وی به ریاست جدید سازمان توسعه و تجارت اشاره کرد و ادامه داد: در جلسه ای که با حضور پیمان پاک داشتیم دریافتیم بسیار آگاه ، کاردان و مطلع بودند و علیرغم اینکه قبلا نامی از وی نشنیده بودیم و نه سابقه کاری از ایشان داشتیم اما او با راهکار و تحلیل در حوزه تجارت و بازرگانی نشان داد به امور تجارت واقف و مسلط است لذا اگر تمام انتصاب‌ها مثل سازمان توسعه تجارت باشد می‌توان گفت بعد از 40 سال یک فرد مطلع در دولت وجود دارد.

رضا فاطمی امین وزیر صمت هفته قبل در نشستی با مدیران رسانه ها گفت از این هفته عناوین تمامی معاونت های وزارتخانه تغییر خواهد کرد و مدیران قبلی به تدریج عوض خواهند شد و از این تغییرات به عنوان انقلاب در ساختار وزارت صمت نام برد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors