جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 02 آذر 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اولویت قطع گاز، ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشند/ در شرایط بحران گاز، کارمندان دورکار شوند

یک فعال اقتصادی گفت: اگر دولت در قطعی برق و گاز اولویت‌بندی دارد طبیعتاً اولویت با تولید است. حیات و ممات کشور به فعالیت اقتصادی در حوزه‌های مختلف بستگی دارد.

اولویت قطع گاز، ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشند/ در شرایط بحران گاز، کارمندان دورکار شوند عینک فولادی فولاد

بهرام شکوری در گفتگو با فولادبان افزود: قطعی گاز موجب بالا رفتن قیمت تمام‌شده محصولات فولادی و کاهش سود خواهد شد و زمانی که قطعی گاز کارخانه‌ها موجب تعطیلی آنها می‌شود درآمد آنها کم و سبب ایجاد بحران خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر یک خانه، گاز نداشته باشد شاید یک خانواده دچار مشکل شود ولی یک کارخانه وقتی گاز یا برق آن قطع شود، هزاران آدمی که آنجا کار می‌کنند معیشتشان دچار مشکل خواهد شد.

این عضو اتاق بازرگانی تصریح کرد: اگر دولت در قطعی برق و گاز اولویت‌بندی دارد طبیعتاً اولویت با تولید است. اگر برق و گاز سازمان‌های دولتی را قطع کنند اتفاقی نمی‌افتد خیلی هم خوب است و می‌توانند از دور، کارشان را انجام دهند اما گاز و برق کارخانه‌ها نباید قطع شود، کارخانه‌دار فولاد نمی‌تواند از دور کوره را هدایت کند.

شکوری افزود: کارخانه باید کار کند ولی وزارت صمت و دیگر مراکز دولتی و اداری می‌توانند تعطیل شوند و صاحبان مشاغل ادارات در خانه‌هایشان به امورات شغلی خود برسند اما دولت با اولویت قائل شدن برای تولید و تولیدکننده به هیچ عنوان نباید برق یا گاز آنها را قطع کند چون تولیدکنندگان صاحبان سرمایه‌اند و همه مردم سر سفره این صاحبان سرمایه نشسته‌اند.

وی ادامه داد: نگاه ما به تولیدکنندگان باید این باشد که آنها مالیات‌دهندگانی هستند که دولت‌ها را اداره می‌کنند هرچند در ایران به علت وجود درامدهای نفتی، هیچ‌وقت تولیدکنندگان منابع درامد دولت به حساب نمی‌آمدند و دولت همیشه ارباب آنها بود ولی در دیگر کشورها کسانی که مالیات می‌دهند اداره‌کنندگان کشورند، پس درنتیجه دولت باید همیشه حواسش باشد که چرخ تولیدکنندگان بچرخد تا اقتصاد کشور حرکت کند و اگر خللی در فعالیت‌های اقتصادی پیش بیاید هم دولت از درآمدش می‌افتد و هم بسیاری بیکار خواهند شد چون مردم سر سفره اینها نشسته‌اند.

این فعال صنعتی گفت: به نظرم باید نگاهمان را به تولیدکنندگان تغییر بدهیم و سعی کنیم همه چیز را در اولویت برای تولیدکنندگان قرار دهیم چون حیات و ممات کشور به این فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف وصل است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors