جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

باز هم رشد کم‌جان در بورس/ معاملات بی‌جان‌تر از همیشه ادامه دارند

با اینکه شاخص کل امروز اندکی رشد داشت، این رشد چندان جاندار نبود و بازار رنک سبز کمرنگ داشت.

بازار سرمایه

به گزارش فولادبان، معاملات امروز بازار سرمایه ثابت کرد که معاملات همچنان جان خاصی نگرفته‌اند و همچنان، اعتماد در این بازار وجود ندارد زیرا بر خلاف رشد ساعات ابتدایی معاملات، شاخص کل کمی افت کرد تا رشد شاخص کل، چندان چشمگیر نباشد. نماگر اصلی بورس امروز 2 هزار و 153 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 410 هزار و 749 واحد رسید. به گفته کارشناسان بورس، نبودن نقدینگی در بازار باعث شده است تا معاملات کندتر و با حجم پایین‌تر صورت گیرد.

شاخص کل هم‌وزن نیز دست کمی از نماگر اصلی بازار سرمایه نیست و با وجود اینکه حرفی از حمایت از بازار نیست، این شاخص رشد اندکی داشت و تا انتهای معاملات با رشد 2 هزار و 850 واحدی، در ارتفاع 386 هزار و 754 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی اما در معاملات امروز چندان رمقی برای رشد نداشت و تا پایان معاملات با ریزش 3 هزار و 711 واحدی، رقم یک میلیون و 115 هزار و 940 واحدی را نشان داد.

در معاملات روز جاری، نمادهای «پترول»، «بورس»، «شستا»، «سپید»، «غکورش»، «خگستر» و «برکت» بیشترین تراکنش را داشتند. نمادهای «شفن»، «شستا» و «شپدیس» تأثیر مثبت و نمادهای «فولاد»، «فارس»، «ومعادن» و «فملی» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص داشتند.

نمادهای فولادی امروز به صورت متعادل معامله شدند. در این میان، نمادهای «فجر»، «فسازان» و «فسبزوار» بیشترین رشد را داشتند و «فنورد» بیشترین ضررده بازار بود. نمادهای معدنی بازار هم امروز چندان عملکرد جذابی نداشتند، اما نماد «ذوب» در بازار فرابورس رشد اندک قیمت را تجربه کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors