جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کنسرسیوم‌های معدنی افزایش توان رقابتی واحدهای تولیدی کوچک

دبیر انجمن سنگ‌آهن ایران گفت: تشکیل کنسرسیوم‌های مختلف از جمله در حوزه‌های اکتشاف، استخراج و فراوری و تامین موجب افزایش توان رقابتی واحدهای کوچک تولیدی در زنجیره فولاد خواهد شد.

سعید عسگرزاده در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: در نشست کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم‌های مختلف معدنی از جمله اکتشاف، استخراج و فراوری و حتی بازار داده شد که مورد استقبال قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: تشکیل کنسرسیوم نوعی کمک و همکاری به واحدهای کوچک تولیدی برای افزایش توان رقابتی و تولیدی آنها در زنجیره فولاد است و چنانچه ماموریتی از طرف دولت ابلاغ و تعریف شود و نیازبه متولی داشته باشد، واحدهای کوچک در قالب کنسرسیوم‌ها می‌توانند فعالیت را به انجام برسانند.

 

دبیر انجمن سنگ‌آهن ایران ادامه داد: این کنسرسیوم‌ها در حوزه‌های مختلف می‌تواند مجموعه‌های کوچک را با کار گروهی آشنا کنند و در کنسرسیوم‌هایی از جمله حوزه اکتشاف، استخراج و فراوری و تأمین فعالیت کنند.

 

عسگرزاده گفت: فراوری و تأمین به معنای هماهنگ کردن فرایند فروش با یک مصرف‌کننده بزرگ و تأمین مواد اولیه از طرف اعضای کنسرسیوم است که قاعدتاً توان چانه‌زنی و مذاکره برای فروش محصولات را برای واحدهای کوچک‌مقیاس بسیار افزایش خواهد داد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors