جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد کم‌جان بورس با معاملات انبوه گروه خودرویی

امروز در حالی که سهام گروه خودرویی صف خرید طویلی داشتند، شاخص کل ابتدا رشد و سپس افت کرد و رشد کم‌جانی از خود به جای گذاشت.

بازار سرمایه

به گزارش فولادبان، امروز باز هم گروه خودرویی به دنبال حمایت‌هایی که از این صنعت می‌شود، با تقاضای زیادی همراه بود، اما فشار فروش در دیگر سهم‌های شاخص‌ساز باعث شد تا شاخص کل کمی پایین بیاید. به هر حال، روند معاملات به گونه‌ای گذشت که شاخص کل مثبت ماند و با رشد 3 هزار و 341 واحدی، به یک میلیون و 442 هزار و 586 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز همین رویه را در پیش گرفت و تا پایان معاملات با افزایش هزار و 48 واحدی، در نقطه 388 هزار و 999 واحدی، به کار خود پایان داد. فلزات اساسی هم با تک‌سهم‌های خود توانست روندی صعودی داشته باشد و با رشد 2 هزار و 960 واحدی، رقم یک میلیون و 150 هزار و 610 واحدی را نشان داد.

نمادهای «شستا»، «شپنا»، «خبهمن»، «خگستر»، «کالا»، «فسبزوار» و «فملی» بیشتر مورد توجه معامله‌گران قرار داشتند و نمادهای «فخوز»، «نوری»، «کگل»، «رمپنا»، «شیراز» و «خبهمن» بیشترین اثر مثبت و نماد «شستا» بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص داشتند. خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

نمادهای فولادی امروز چندان مورد توجه بازار قرار نگرفتند، اما نمادهای «فخوز»، «فسبزوار» و «فنورد» سبزپوشان این میدان بودند. نماد «کچاد» منفی و نماد «کگل» مثبت بودند و نماد «ذوب» در بازار فرابورس، امروز را هم قرمز گذراند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors