جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 18 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ارتباط مستقیم بورس کالا با گمرکات برای صادرات فولاد مازاد

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت گفت: از سه راهکار پیشنهادی وزیر صمت دستورالعمل جدید زنجیره فولاد به‌زودی نهایی خواهد شد و بر اساس این دستورالعمل صادرات مستقیماً از بورس کالا به گمرکات انجام خواهد شد.

فولاد سبز

سیف‌الله امیری در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان با اشاره به سه راهکار پیشنهادی وزیر صنعت درباره زنجیره فولاد افزود: از مهمترین نتایج راهکارها و سیاست‌های وزارت صمت ثبات بازار سیمان بود که با عرضه در بورس کالا، قیمت‌ها متعادل شد و اکنون نیز عرضه آن در بورس کالا ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دومین راهکار پیشنهادی فاطمی امین وزیر صمت بحث فولاد بود که در آینده بسیار نزدیک اجرایی خواهد شد و قطعاً در بازار محصولات فولادی تأثیر مثبت خواهد داشت.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل جدید زنجیره فولاد قرار است صادرات مستقیماً از بورس کالا به گمرکات انجام شود.

امیری با اشاره به ارتباط سامانه جامع تجارت با گمرکات گفت: درصورتی‌که صاحبان واحدهای تولیدکننده محصولات فولادی محصول خود را به بورس کالا عرضه کنند و محصولشان را در بورس به فروش برسانند محصول به بازار داخلی عرضه خواهد شد و چنانچه محصول در بورس کالا متقاضی و خریدار نداشت، از طریق سامانه جامع تجارت به گمرکات اعلام و سپس مستقیماً به بازارهای صادراتی ارسال خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors