جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 15 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شنبه استثنایی برای بورس/ «شستا» بازار را مثبت کرد

برای اولین بار در طول مدت‌ها فعالیت بورس در سال، نماد «شستا» مثبت شد و بازار مثبت بسته شد.

بازار سرمایه

به گزارش فولادبان؛ امروز برای اولین بار در فعالیت بورس در سال 1400، نماد «شستا» توانست تقریبا یک تنه بازار را به منطقه سبز بکشاند. به دنبال فعالیت حقوقی‌ها از هفته گذشته، بازار همچنان به معاملات مثبت خود ادامه می‌دهد و امروز هم توانست در منطقه سبز باقی بماند؛ به طوری که شاخص کل 42 هزار و 58 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 440 هزار و 475 واحدی رسید.

شاخص کل هم‌وزن هم که حرکات شبیه به نماگر اصلی بورس داشت تا پایان معاملات، با افزایش 11 هزار و 813 واحدی، به کار خود در نقطه 386 هزار و 154 واحدی پایان داد. شاخص فلزات اساسی هم مانند دیگر شاخص‌های بازار سرمایه همچنان پوزیشن رشد خود را حفظ کرده و با رشد 22 هزار و 642 واحدی، رقم یک میلیون و 168 هزار و 190 واحدی را نشان داد.

در معاملات امروز، نماد «شستا» با افزایش خرید حقوقی‌ها روبه‌رو شد و همچنین، پرتراکنش‌ترین نماد روز بود. نمادهای «فولاد»، «فملی»، «فسبزوار»، «کیمیاتک»، «شپنا» و «شبندر» نیز جزو پرتراکنش‌های بازار بودند و نمادهای «شستا»، «فولاد»، «فارس»، «فملی»، «کچاد»، «کگل» و «پارسان» بیشترین تأثیر را در شاخص داشتند.

امروز، همچنین روز خوب نمادهای فولادی بود؛ به طوری که نمادهای «فپنتا»، «فجر» و «فنورد» بیشترین رشد قیمت را داشتند. نمادهای «کگل» و «کچاد» هم مثبت معامله شدند. نماد «ذوب» هم در پایان معاملات بازار فرابورس رشد چشمگیری را تجربه کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors