جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 12 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

پایان سبز رنگ معاملات بازار سرمایه

به گزارش فولادبان؛ بازار سرمایه دقایق ابتدایی معاملات امروز را با روند صعودی آغاز کرد. این روند تا پایان معاملات ادامه داشت تا در نهایت معاملات امروز نیز برای سومین روز متوالی با رنگ سبز به پایان برسد.

پایان سبز رنگ معاملات بازار سرمایه اخبار

به گزارش فولادبان؛از روز دوشنبه به بعد با حمایت دستوری از سمت دولت و سازمان بورس شاخص بورس به صورت غیرواقعی مثبت شده است و کارشناسان بازار سرمایه تاکید کرده‎‌اند اگر تنها برای شاخص‌سازی این حمایت‌ها صورت گرفته باشد و استمرار نداشته باشند، زیان سهامداران بیش از پیش خواهد شد.

امروز، نماگر اصلی بورس 22 هزار و 353 واحد بالا آمد و به یک میلیون و 398 هزار و 444 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز در انتهای معاملات، 7 هزار و 726 واحد افزایش داشت و رقم 374 هزار و 352 واحد را نشان داد.

فولادی ها نیز با روند صعودی بازار همسو شدند و در نهایت شاخص فلزات اساسی با رشد 15 هزار و 252 واحدی به رقم یک میلیون و 145 هزار و 641 واحد رسید.

امروز تمامی نمادهای فولادی، سبز رنگ بودند و نماد «فرآور» با رشد 3.88 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت.

نماد های «انرژی3» ، «شفا» و «خمهر» بیشترین رشد و نماد های «ولملت» ، «بالبر» و «انرژی1» بیشترین ریزش را در معاملات امروز بازار تجربه کردند. نماد «فولاد» امروز بیشترین تاثیر در روند صعودی شاخص کل را داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors