جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 11 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس به رشد خود ادامه داد/ فولادی‌ها همچنان پرتقاضا

شاخص کل بازار سرمایه در ادامه رشد دیروز، امروز هم با افزایش تقاضا به خصوص در صنایع فولادی در منطقه سبز حرکت کرد.

بازار سرمایه

به گزارش فولادبان؛ بازار سرمایه از روز گذشته در پی اخبار مثبتی که از سازمان بورس منتشر شد و فعالیت گسترده سهامداران حقوقی در این بازار، با رنگ مثبت به پایان می‌رسد. بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند که سهامداران حقوقی بازار باعث ایجاد هیجان در خرید شده‌اند و ممکن است کمی روند بازار را تغییر دهند. شاخص کل امروز با رشد 14 هزار و 666 واحدی، به یک میلیون و 376 هزار و 81 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز امروز با نماگر اصلی بورس هم‌راستا بود و در کل معاملات یک روند صعودی را پشت سر گذاشت. این شاخص تا پایان معاملات توانست 3 هزار و 532 واحد رشد کند و در نقطه 366 هزار و 636 واحدی به کار خود پایان دهد. شاخص فلزات اساسی طی معاملات روز جاری توانست روند خوبی را پیش بگیرد و به واسطه معاملات خوبی که در سهام صنایع فلزی صورت گرفت، 12 هزار و 699 واحد رشد کند تا به یک میلیون و 130 هزار و 241 واحد برسد.

در جریان معاملات امروز، نمادهای «برکت»، «شبندر»، «فسبزوار»، «شپنا»، «فولاد»، «کدما» و «کیمیاتک» بیشترین تراکنش را داشتند. نمادهای «فولاد»، «کگل»، «شبندر»، «شپدیس»، «فملی»، «شپنا» و «خودرو» هم بیشترین تأثیر را روی شاخص گذاشتند. سه گروه خودرو، فلزات اساسی و فرآورده نفتی بیشترین ارزش معاملات را داشتند و برترین گروه‌های صنعت بودند.

اکثر نمادهای فولادی نیز روز مثبتی را پشت سر گذاشتند. «فپتا»، «فنورد» و «کاوه» فولادی‌هایی بودند که بازدهی مناسبی داشتند. نماد معدنی «کگل» بیشتر از نماد «کچاد» توانست برای سهامدارانش سوددهی داشته باشد و در بازار فرابورس، نماد «ذوب» معاملات خوبی را پشت سر گذاشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors