جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 04 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سامانه جامع تجارت ناقص است؛ معادن هیچ صفحه‌ای ندارند

دبیر کل انجمن سنگ آهن کشور با تأکید بر اینکه سامانه جامع تجارت هنوز زیرساخت‌های لازم برای درج اطلاعات را ندارد، گفت: معادن هیچ سرفصلی در این سامانه ندارند و وزارتخانه باید از کمیته‌های تخصصی برای بررسی آمار کمک بگیرد.

سعید عسگرزاده در گفتگو با فولادبان در رابطه با تأثیر سامانه جامع تجارت روی بازار فولاد گفت: ما از هر موضوعی که آمارها را به صورت شفاف و دقیق مدیریت کند، استقبال می‌کنیم، اما قاعدتا باید زیرساخت‌های مربوطه هم فراهم شود. ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت، اقدام خوبی است در شرایطی که موضوعات زیرساختی برای معادن هم فراهم شود.

وی در ادامه توضیحات خود تصریح کرد: در حال حاضر، سرفصلی به نام معادن در سامانه جامع تجارت وجود ندارد و تا زمانی که برای این بخش از زنجیره فولاد چنین صفحه‌ای باز نشود، معدنداران نمی‌توانند اطلاعات خود را در آن وارد کنند چرا که در تنظیم‌گری و سیاست‌گذاری و تدوین مقررات، اولین فاکتور مورد نیاز آمار و ارقام است بنابراین، سامانه‌ای که آمارها را جمع‌آوری می‌کنند، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

دبیر کل انجمن سنگ آهن کشور با تأکید بر شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی در کنار سامانه‌های موجود، افزود: تحلیل داده‌ها مسئله بسیار مهمی است که در نهایت، باید با کمک گرفتن از کمیته‌های تخصصی به خروجی منجر شود تا این خروجی‌ها راهبرد اصلی را برای مدیریت کردن بهتر زنجیره فولاد در اختیار دولتمردان قرار دهد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors