جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 مهر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حذف امضاهای طلایی با ایجاد سیستم تصمیم ساز ممکن می شود

دبیرانجمن سنگ آهن ایران گفت: ساده ترین راه ممکن برای حذف امضاهای طلایی این است که سیستم تصمیم ساز جایگزین تصمیمات شخص محور شود و نظام اداری هرچه به سمت قانونمداری، شفافیت و سادگی بدون نیاز به اظهارنظر شخصی حرکت کند، حذف امضاهای طلایی صحیح تر، دقیق تر انجام خواهد شد.

سعید عسگرزاده دبیرکل انجمن سنگ آ]ن

 سعید عسگرزاده در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان با اشاره به راهکار سه مرحله ای وزیر جدید صمت و حذف امضاهای طلایی در ماه آبان افزود:ماهیت ایجاد امضاهای طلایی در شرایطی است که صاحبان این امضاها تلاش می کنند بدون توجه به کل سیستم بازار، بخشی از آن را اصلاح و مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط بدون در نظر گرفتن حل معضل سیستم و نظام سیستماتیکی که فعالیت دارد و با مجموعه  ها مرتبط است ، با نگاه بخشی و امضای طلایی یک فرد ، تلاش می شود مشکلات یک بخش از یک مجموعه حل و فصل شود.

دبیرانجمن سنگ آهن ایران تصریح کرد: ساده ترین راه ممکن برای حذف امضاهای طلایی این است که سیستم تصمیم سازجایگزین تصمیمات شخص محور شود.

عسگرزاده افزود: نظام اداری ما هرچه به سمت قانونمدار شدن ، شفاف شدن و ساده تر شدن قوانین بدون نیاز به بررسی شخصی و اظهار نظر اشخاص حرکت کند، حذف امضاهای طلایی صحیح تر، دقیق تر و درست تر خواهد بود.

وی گفت: پیشنهاد من به دولت این است که شروع حذف امضاهای طلایی نه در ماه آبان بلکه از همین الان باشد تا در یک سیستم تصمیم ساز ،فرایندها تصحیح شود.

این فعال صنعتی ادامه داد: سیستم تصمیم ساز اگر شکل بگیرد تصمیمات شخصی و فردی بی معنا خواهد شد ودخالت افراد در تصمیمات مرتبط با حوزه کسب و کار فردی نخواهد بود وامضاهای طلایی معروف هم از میان برداشته خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors